Uitstekend

2 reviews over Appartement Ilios in het Nederlands

jans, 22-7-2005

wij zijn in juni daar geweest wij vonden het heerlijk daar lekker rustig altijd plek bij het zwembad strand 10 stappen lopen ook heel rustig appartement heel mooi en schoon en mooi uitzicht over zee. er is maar 1 minpunt het is ongeveer 10 min lopen van de supermarkt en 15 min naar de bushalte voor de rest was er niet veel te doen in malame maar als je van rust houd dan zit je goed en een topper
    Gereisd anders in juli 2005

J. Oude Kotte, 19-7-2005

Wij zijn er geweest in juni 2005. Een rustig gelegen kleinschalig app.complex (16 app.) App. zijn 1 jaar oud en goed verzorgd ingericht. o.a. airco, sat.tv.

Alle app. met uitzicht op zee.

Zwembad aanwezig ook voor de kleintjes, met gratis ligstelen.Beslist een aanrader voor rustzoekers.

Goed eten kan men 500 mtr rechtaf vanaf het app. langs de zee bij de taverne East of Eden. Vriendelijke eigenaars.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilios in Platania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilios scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.