Hotel Maistrali **

8,8

9 reviews over Hotel Maistrali in het Nederlands

superhotel

mensink69, 1-4-2012

schoon, niet erg groot maar groot genoeg voor ons, en een fantastische ligging! vriendelijke mensen, knus en erg grieks, zoals we graag willen:-)
Gereisd met partner in januari 2012

schoon-klein-knus-grieks!!

janneke, 7-8-2010

wij hebben 2 heerlijke weken gehad in maistrali!

het hotel is schoon, supervriendelijke mensen die niet allemaal engels spreken by the way, maar dat was verder geen probleem.

het ontbijt was goed,aan tafel geserveerd en je kon gewoon bv kaas bijvragen als je dat wilde.

ook de eitjes waren verrukkelijk!

wel het plaatje van de airco in het bakje leggen, anders zit de deur op slot snachts, haha,dat was ons niet verteld dus we moesten aanbellen en het vrouwtje kwam in duster de deur opendoen! echt grieks hotelletje, en alles lekker dichtbij want afissos is niet groot.

je kan genoeg restaurantjes uitzoeken, en ook tussen de grieken bij het cafeetje naast de busstop is het goed zitten met een frappé!

kortom: als je van grieks houd moet je naar afissos in het maistrali hotel!

groetjes janneke

Gereisd met partner in juli 2010

top hotel

Rita, 4-4-2010

in 1 woord: SUPER!

ontbijt, uitzicht, afstanden, personeel, gewoon goed!

Gereisd met partner in april 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maistrali bij:

Een heel mooie plek aan de golf

Jan en Mirjam Romeijn, 19-6-2009

Het is een leuk familiehotel, het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zag er goed uit met een mooi balkon met zicht op de golf. Je kreeg er echt Grieks eten. Wij waren de enige gasten met halfpension en mochten soms zeggen wat wij wilden eten en dat werd dan voor ons gemaakt. De plaats Afissos vonden wij leuker dan Kala Nera. Het is hier mooi om te wandelen en je kan ook mooie ritjes met een huurauto maken. Het is niet druk op de wegen. Wij hebben een rit gemaakt van ongeveer 60 km. en hadden de hele wel geen verkeer achter ons.
Gereisd met partner in mei 2009

hotel Maistrali

Theo en Meintje Schmeits, 3-7-2008

Mooi gelegen met uitzicht op zee. We hadden een grote kamer met achter een balkon, waar je een streepje zee zag en aan de voorkant een zitje. Andere kamers hadden een prachtig zeezicht.Een nadeel daarvan was dat er weinig privacy op de balkons was (lage tussenschotten)

Prima hotel met vriendelijke bediening, goed ontbijt (aan tafel geserveerd. Kunnen wij iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2008

Theo en Meintje Schmeits, 3-7-2008

Gereisd met partner in juli 2008

@rjen, 22-6-2004

Prachtig gelegen hotelletje. In het weekend komt veel verkeer voor het hotel langs. Griekse badgasten.Kamer netjes en schoon. Op balkon weinig privacy door lage tussenschotten.Zeer vriendelijk personeel.
Gereisd anders in juni 2004

@ngeliki, 6-3-2004

Een heel hotel, al had onze "kamer" meer weg van een appartement. We hadden zo'n groot terras dat we eerst dachten dat we het moesten delen. Heerlijk dicht bij het strand. Goed en behulpzaam personeel. Een echte aanrader!
Gereisd anders in maart 2004

Machlas, 3-3-2004

Leuk hotel. Maar ja hotels en Griekenland horen niet bij elkaar. Dus beetje continentaal. Erg leuke dorp Afisos is nog zoals Griekenland hoort te zijn, siega siega (rustig aan)en vooral gaan eten op het pleintje bij Stavroula.
Gereisd anders in maart 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maistrali bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maistrali in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maistrali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maistrali scoort een 8.82 uit 10 op basis van 10 reviews.