Appartement Limanaki

7,7

7 reviews over Appartement Limanaki in het Nederlands

Leuk stekkie zonder fratsen

11-7-2009

No nonsense verblijf. Wij hadden een 2 kamer appartement op de begane grond.

De keuken is erg basic, maar een ei koken/bakken ging prima. Goede resaurantjes op 30 m lopen. Het dorpje is erg leuk en een goede uitvalsbasis voor tripjes met de auto.

Gereisd met partner in juni 2009

Proef de Griekse sfeer en verblijf in Limenaki

Mieneke Krantz, 3-4-2009

Ben er nu 3 keer geweest,had een prima acco,katherina is een aardige gastvrouw.

last van blaffende honden had ik niet,echt koken gaat inderdaad niet maar Selina iee zeer goed betaalde taverna zit er naast,bus om de hoek,Afissos ademt een echte griekse sfeer,mensen zijn vriendelijk,rustig stuk strand is er ook,ga alleen buiten de grieksevakantie want dan is het een echte bomvolle griekse badplaats.

Veel mogelijkheden om te wandelen,de bus te paken naar Kala Nera,een wat grotere plaats die niet mijn voorkeur heeft,maar een goede apotheek heeft.Verder heeft afissos alles wat een mens nodig heeft.

Excursie,s zijn mogelijk er is een hele goede gids Lubo,aanrader om met hem mee te gaan.

Ook met hem Meteora bezoeken is echt fantastisch.

Wie geen massa tourisme wil,wil genieten van rust,zee,kloosters bezoeken en bijzondere dorpen,is dit echt een aanrader.Ik ga nu in het voorjaar om de bloemen te zien en zit al bij voorbaat te genieten , dit keer reis ik niet alleen.hebben we 2 acco,s!!

Gereisd alleenreizend in september 2008

Accommodatie viel enorm mee

Jikiri, 30-8-2008

Er was echter weinig kookgerei. De verhuurder was daarnaast niet heel ontzettend vriendelijk tegen een jong stel.
Gereisd met partner in augustus 2008

J.W.Buchly, 18-6-2007

wij komen hier al zeven jaar in het zelfde complex en hebben niet te klagen het is eenvoudig en wordt twee maal per week schoongehouden en handdoeken e/d gewisseld De eigenaresse {Katarina) is zeer behulpzaam. Is er een ongemak wordt deze direct verholpen.De omgeving is prachtig zoals ook het dorpje zelf klein maar voorzien van al het nodige
    Gereisd anders in juni 2007

Sara, 16-1-2006

Prima appartementen complex! Echter geen vaste receptie (je krijgt de sleutel bij aankomst overhandigd). Wel liet de schoonmaak wat te wensen over. De ligging is zeer gunstig; direct aan de boulevard. Het leuke van Afissos is dat het nog niet erg toeristisch is. Vlakbij het appartement vind je verschillende supermarkten, een heerlijke bakker op het dorpsplein die iedere ochtend zijn brood vers bakt en ook het strand van Afissos (met ligbedden en bar) ligt op 250 meter afstand. Scooter/autoverhuur vlak naast het appartement. Enige nadeel: 's nachts hoor je veel geblaf: honden, honden en nog eens honden. Oordoppen mee dus!!

Tip voor de reislustigen onder ons: als je in Afissos verblijft, huur een auto of scooter en rij o.a. naar het Noorden: op zoek naar de prachtige stranden Fakistra (super mooi bounty strand... maar lastige afdaling via rotsen) en Milopotamos!!

Gereisd anders in januari 2006

Frank en Annemieke, 11-12-2005

Deze accommodatie was niet onze eerste keus, maar we zijn blij dat we hier terecht zijn gekomen! Het kleine complex ligt aan een verzorgde binnenplaats. De eigenares houdt van tuinieren en dat is te zien. Overdag is het een oase van rust, je hoort alleen de zwaluwen. In de kleine uurtjes kan het soms lawaaiig zijn, want aan de straatkant is een bar. Dat is het enige minpuntje, voor de rest is dit een prima vakantieadres. Afissos is het leukste plaatsje aan deze kust. Met het openbaar vervoer kun je aardig wat van de omgeving zien.
        Gereisd anders in december 2005

Bianca en Jeroen, 21-9-2005

We hadden het 2-kamer-apt. Eenvoudig maar schoon. 2x per week schone handdoeken en lakens. Wel zuinig met toiletpapier maar als je er om vroeg kreeg je een nieuwe rol. Dicht bij de zee. In het dorpje. Supermarktje vlakbij. Leuke terrasjes. Hele lekkere tavernas (vooral Mouragio). De matrassen van de bedden waren prima (hebben wel eens anders meegemaakt).
          Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Limanaki in Pilion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Limanaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Limanaki scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.