Appartement Olympia

Olympia
6,3

16 reviews over Appartement Olympia in het Nederlands

Renate, 6-5-2007

Hier 3 wkn geweest aan het einde van het seizoen. Wij waren dus de allerlaatste toeristen. Inrichting sober,voldoende. Bar niet open. Reis was spotprijs,omdat we haast niet op het appartement verbleven, prima. Auto bij lok verhuurbedrijf gehuurd. Voordeel naseiz: lekker rustig,de kans om de lokale grieken te leren kennen,nadeel: was haast uitgestorven, meeste bars en rest dicht. Boottrip 2x op het laatst afgelast ivm harde wind, verder was het mooi weer. Deze 3 wkn gebruikt om de hele provincie met de jeep te verkennen en een paar dagen naar het westen te rijden. Niemand die ons miste,de eig van de plaatselijke pub dacht al dat wij naar huis waren. Stond verbaasd te kijken dat er nog toeristen waren! Nadeel was dat je elke keer dezelfde lange weg moest rijden voordat je de 'vinger' uit was. Gebied nog écht grieks is,niet overspoeld met toeristen, mooie plekjes. Zeer zeker geen spijt!

Gereisd anders in mei 2007

Yvonne, Bart & Nina, 7-9-2006

Een erg leuk en fotogeniek complex. Absoluut niet gehorig. Geen verouderd interieur, integendeel. Wel sober. Bedden zijn goed, maar voor lange mensen waarschijnlijk te kort. Complex ligt rustig, alleen de aangrenzende vakantiehuisjes van de Grieken wil wel eens ( in het weekend) rumoer vandaan komen. 2-kamer app. voldoet. 1 kamer is heel klein heb ik vernomen. Prima balkon met dito meubilair. Zwembad is lauw en de pomp staat 's nachts uit, lijkt mij niet handig met nachttemperaturen van 25+. Eigenaren willen absoluut geen contact. De schoonmaakster doet niks en is brutaal. Desondanks een heel leuk complex met voor deze regio schappelijke prijzen.
      Gereisd anders in september 2006

fam. Dingler, 16-8-2006

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie in app. Olympia. We hadden 2kamer app., deze is ruim, 1k is erg klein hoorden we van andere gasten. Keukengerei idd karig. Overwegend Nederlanders waren er, zwembad is leuk vooral voor kinderen (niet al te groot)het meest ideale is dat je niet hoeft te "vechten" om een ligbed zoals we wel eens bij andere accomdaties hebben meegemaakt. Dorp Pefkochori is leuk, veel restaurantjes aan de boulevard, heerlijke bakker in de hoofdstraat maar in het straatje voor de deur is ook alles te halen bij het supermarktje. Schoonmaak is niet super na 1 week schone lakens, handdoeken wo+za en een mopje over de vloer. Bar is niet open geweest. Leuke vakantie gehad, lekker rustig, de kinderen vonden het leuk. Wel een auto gehuurd om ook uitstapjes te maken.

Dufour, 14-8-2006

We zijn twee keer hier geweest(2004 en 2005).De eerste keer in een studio.Dit is een kippenhok en geen aanrader.De tweede keer in een twee kamerapp. Dat was groot genoeg en eigenlijk twee keer zo groot voor een paar cent meer.De schoonmaak laat te wensen over.Pefkohori is een hele leuke plaats met een mooi strand en een fantastisch mooi groene omgeving waar je heerlijk kunt wandelen.

Jan en Sinie

Marianne Gihaux-Driesen, 3-8-2006

Nét terug van 8 dagen Pefkohori. Beschrijving klopt nog steeds, alleen was het barretje nu helemaal niet open, de schoonmaak hield ook niet over. Er werd slechts 1x gedweild, boorstof(vuil )in het toilet ligt er nu w.s. nog! En met een schuursponsje waren de kookplaten zo schoon.Slechts 1x schone handdoeken gekregen, beddegoed werd niet verschoond.Privéparkeergelegenheid voor de (huur)auto was er niet.Keukengerei miniem, aanbeveling om koffiefilter mee te nemen en een thermosfles o.i.d.

Omgeving goed, leuk strand en genoeg keus aan restaurants, de prijzen waren ook niet al te hoog. Cultuur is ver weg, je moet altijd dezelfde weg rijden.

Leuke dorpjes in de buurt. Voor strandvakantie ideaal, alleen moet je niet al te hoge eisen stellen aan de accomodatie.Het zwembad geeft verkoeling en leuk voor kinderen.

phyllis en chris, 5-5-2006

kleinschalig complex met 3 studio's a.d.voorkant bij mooi zwembad. dan a.d. acherkant beneden 2 studio's. en 1e etage 3x 2 kamerapp.met balkons voor en achter.

bar die zelden open was en niet echt vrolijke eigenaars die op de 2e etage wonen.pefkohori gezellig en lekker eten en niet duur.huur eens een scooter bij christos en kijk hoe mooi kassandra is. wel voorzichtig rijden i.v.m. soms scherpe bochten.

Gereisd anders in mei 2006

Rene, 29-12-2005

Het appartementencomplex ligt in de oude kern van het dorp. Voor mensen die slecht ter been zijn is het iets lastiger. De faciliteiten rondom het complex is summier te noemen. Er is wel een zwembad (ook geschikt voor kinderen). Er is een mooie bar maar deze is niet of nauwelijk open. Verder zijn er genoeg gelegenheden in de buurt waar je je goed kunt vermaken. De studio's zijn over het algemeen prima, niet luxe maar goed te doen. Ben je een vakantieganger die niet de hele dag rond het appartement of zwembad hangt dan is dit een prima plek om een week of 2 te zitten.
                  Gereisd anders in december 2005

ine, 29-10-2005

Het is een kleinschalig appartementen complex.,met een zeer goede ligging ten opzcihte van de eet en drinkmogelijkheden.Vanuit je appartement kun je geweldige wandelingen maken.De appartementen zijn niet erg groot.Vrij klein zelfs maar je hebt een mooi terras.Maar dan moet het wel lekker weer zijn.Verder is het appartement,studio wel schoon en wordt een keer in de week gepeotst.Er is een baarteje bij het zwembad wat op gezette tijden open is.Het zwembad is oop mooi opgezet.Wij zijn in april 2005 2 weken geweest en het is ons goed bevallen..Klein maar fijn en Halkidiki is een verassend stukje griekenland.

Groetjes uit Maastricht aan onze buren.

Gereisd anders in oktober 2005

ine, 3-6-2005

Wij zijn in mei 2005 twee weken in Pefkohori geweest.Verrassend stukje griekenland.

Wij hadden een eenkamer studio.Klein,maar fijn.

Het complex was heel gezellig,kleinschalig.(goeten aan de buren uit den haag).

Verder is het appartement oke!Je hebt alles wat je nodig hebt.

Het zwembad is heel mooi.De bar is toch op gezette tijden open,dus een drankje is mogelijk.

De ligging is ook perfect.Winkeltjes,restaurantjes,bars,alles ligt in de buurt.Wij hebben ons 2 weken prima vermaakt.De directe omgeving is ook heel geweldig.Mooie natuur!!

Wij komen zeer zeker nog eens terug,maar willen dan toch liever een twee kamerstudio.

Ook groetjes aan de buren uit Uden.

Gereisd anders in juni 2005

bep, 24-10-2004

Een kleine studio,maar meer heb je niet nodig.De bar was soms open en het zwembad meestal, dit ivm uitstaan pomp! Had je een dag geen zon, had je ook geen warme douche!! Wij zijn in september 2004 geweest en hebben geen last gehad van werkzaamheden,maar die lagen op dat moment stil! In pefkohori vindt je verder alles voor een geweldige vakantie.
                        Gereisd anders in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olympia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympia in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympia scoort een 6.31 uit 10 op basis van 16 reviews.