Hotel Flegra Palace ****

Flegra Palace

9 reviews over Hotel Flegra Palace in het Nederlands

Fantastische vakantie

Wiebren van der Weerdt, 30-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De mooie en schone kamers zijn verdeeld in verschillende gebouwen die om het zwembad staan. Er zijn 2 goede restaurants aanwezig en er het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en heel lekker. Het zwembad is top en er zijn genoeg lig en zitplaatsen. Het personeel van Flegra palace is heel kundig, aardig en spreken Engels. Het hotel bevindt zich buiten het drukke pefkochori. We hebben een auto gehuurd en zo chalkidiki ontdekt. Een ware aanrader zodat je mooie strandjes kan bezoeken.
Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

peter laenen, 23-7-2017

De kamers zijn heel klein maar worden goed schoon gemaakt. Er zaten enkele dames aan de receptie die niet zo vriendelijk waren omdat ze toen wij uit checkten geen interesse tonen hoe wij het hadden gevonden of ons een goede terugreis wensten. Het eten is natuurlijk persoonlijk maar ons viel het tegen in zoverre dat er geen aardappelen of frites waren alleen vlees of vis. Een andere tafel was voor kinderen met aardappelen en frites maar dat was verboden voor volwassene. En daar werd streng op gelet! De poolbar was niet onderhouden vies en vieze glazen. Het schepje om het ijs mee te pakken stond de hele dag in het zelfde water. Wilde je iets bestellen kon je eerst de barman gaan zoeken, want die was iedere keer weg. En verder wemelt het er van de Oostblokkers die met auto's en bussen naar Chalkidiki kome en dat is geen prettig volk!
Gereisd met partner in juli 2017

prima.

fam schenk, 11-8-2016

hotel is uitstekend, vriendelijk en behulpzaam. kamer prima, eten uitstekend, en wie goed doet; goed ontmoet. wij waren vriendelijk en behulpzaam, en het personeel ook naar ons. Bijna geen Nederlanders (in 2 weken 5 nederlanders gesproken), wel veel oostblokkers, en die zijn over het algemeen niet zo vriendelijk naar hotelpersoneel. Wij werden ook 'the sweet dutch' genoemd, en er werd vaak een praatje met ons gemaakt.

op het pleintje achter de boulevard (2 km wandelen) heerlijke tavernes, en wij hebben de hele vakantie heerlijk gegeten.Strand tegenover het hotel prima (van hotel Kopsi), wij mochten daar gebruik maken van het strand, bedjes zijn gratis, maar je moet wel minimaal 2 consumpties bestellen. Uitstekende regel trouwens. Echt een luxe vakantie gehad omdat iedereen zo vriendelijk was.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig

H., 30-7-2016

Het hotel is prachtig. Rustig, goed en deskundig aardig personeel. De kamer is mooi en voorzien van dik glas, daardoor geen last van lawaai. De kamers onderling zijn wel gehorig, dus je kan pech hebben met luidruchtige buren.

Het zwembad is heel sfeervol. Het ontbijt buffet is enorm uitgebreid. Je komt ruimte in je maag te kort voor al dat lekkers.

Het stadje Pefkochri is niet mooi. Veel restaurants dat wel. Maar vooral erg schreeuwerige uitstraling. Het stadje hianioti is vlakbij, dat is mooier en gezelliger. Op het schiereiland is er genoeg moois te zien.

In onze tijd waren er bijna geen Nederlanders te bekennen. Wel veel servers, bulgaren en grieken.

Een auto voor een aantal dage is tante raden. Een scooter niet. Er wordt hard gereden.

De bus is heel goedkoop en brengt je op verschillende plaatsen.

We zijn ook bij een spa geweest met een zwavelbad. Deze ontspringt uit de grond. Erg leuk om eens mee te maken, of het echt helpt...geen idee. Het gebouw van de spa is heel oud en lelijk...en vies en kapot. Daar moet je even doorheen kijken.

Gereisd met partner in juli 2016
Lena Laspa, Sales, 1-8-2016

Dear H.,

Thank you for your feedback! We are glad that you enjoyed your stay with us! Thank you for offering advice for future guests about the area in general. We are delighted that you relished our breakfast buffet and we would like to thank you for your kind words about our staff members. I will relay your kind comments to them.

Kind regards,

Lena Laspa,

Sales Director

Mooie verblijf gehad

Ria en René, 5-10-2014

Het hotel ziet er goed en verzorgd uit, mooi uitzicht en bijna elke dag schone lakens..We hadden een mooie kamer. De bedden waren heel goed en we sliepen er prima.. Omdat wij ons (graag) alleen te voet verplaatsten vonden we de afstand naar het centrum van ca. 1.5km gezond en geen probleem..Daar het seizoen afliep (2e helft van sept.) raakte het strandleven meer en meer uitgestorven en het zwembad werd te koud , maar dat had ook met de vroegtijdige inval van de herfst te maken. We maakten geen gebruik van het hotel qua avondeten maar kozen elke avond een restaurant in het stadje..betaalbaar en lekker. 1 portie voor 2 personen was rijkelijk voldoende.

Voor de wifi vroeg men 20 euro voor onbeperkt gebruik gedurende 2 weken..ongeacht aantal apparaten

In het oude dorp rechtsaf en weer rechtsaf bij de rotonde staat ook een

Gereisd met partner in september 2014

Leuk Hotel vriendelijke receptie, maar nooit weer.

Nancy, 25-9-2014

De algemene 1ste indruk was okay.De koffers werden keurig naar onze kamer gebracht. De schoonmaak van de kamer is erg goed, elke dag schone handdoeken, bedden liggen goed en worden op tijd verschoont hierover geen verkeerd woord. Totdat je er een paar dagen verblijft. Her personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Maar 's morgens bij het ontbijt was het wel wat anders. Er was 1 meisje wat kon lachen en was erg vriendelijk en zij elke morgen "good morning". Maar wat er verder rond liep, daar kon geen lach vanaf, keek chagrijnig, als je wat vroeg kon je een snauw krijgen. Want dan begrepen ze niet wat je bedoelde. Er lopen veel Oost-Europeanen zowel personeel als gasten. Die zijn duidelijk onze westerse mentaliteit niet gewend en spreken slecht of nauwelijks de Engelse taal. Dit geld voor het Hotel als voor de omgeving, als voor de restaurants. Voor een 4 sterren hotel had het ontbijt wel beter gekund. Voor het fruit was alleen de meloen vers de rest kwam uit blik.
Gereisd met partner in september 2014

Prachtig Hotel

Annie, 17-8-2014

Flegra palace is een mooi hotel. De Service is goed. Waren hier in mei voor 14 dagen. De mensen zijn heel vriendelijk. Dit geldt ook voor het personeel. WiFi is helaas niet gratis. A- la Carte restaurant is vrij prijzig.Ontbijt is prima. Het buffet

restaurant kun je evt bijboeken. Hebben wij niet gedaan. Afstand naar centrum is toch wel 1,5 km. Vonden wij iets te ver.Drankje in hotel prijzig tov. centrum. Gemiste kans voor dit prachtige hotel om meer mensen bij het hotel te houden ivm betaalde WiFi en prijzige drankjes.Zijn stranden dichterbij, maar weinig reuring. Desalniettemin een heerlijke vakantie in Pefkohori Chalkidiki.Note: reistijd va. luchthaven ongeveer 1,5 uur (incl. overstap)

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel Flegra Palace en aanrader

Ton en Ada van Engelen, 25-6-2014

Vak periode van 31 mei t/m 14 juni 2014 in Hotel Flegra Palace in Pefkohori

Absoluut een mooi hotel, goed verzorgt, vriendelijk personeel en compliment aan Anna de receptioniste die service gericht was.

De prijzen in de bar en restaurant was hoog en geen gratis WIFI dat was jammer en aan deze klachten deden ze niets. Zo jaag je de mensen wel weg naar het dorp waar daar de prijzen wel normaal waren. Je kan bijna overal goed eten tegen een redelijke prijs.

Goed visrestaurant was het restaurant naar de postkantoor ( Na Roma restaurant rechts af en links in de straat is het vis restaurant) Paul Place op het plein was erg lekker en cocktail en bier tegen een redelijke prijs

Prachtige zee en een smal strand met gratis ligbedjes als je wat te drinken nam.

Aardige hostess van touroperator.

Al met al een leuke ervaring op Chalkidiki.

Gereisd met partner in mei 2014

mooi hotel

Cobus, 22-6-2014

Mooi hotel, zeker voor Griekse begrippen. Hotel bestaat uit 7 verschillende gebouwtjes, van max 3 etages. 15 kamers per gebouw. Zeer mooi zwembad met lekkere bedjes. Kamer prestige was groot, met koelkastje, goede airco en heerlijke boxprings. Badkamer ruim, douchen in een zitbad zonder scherm, dus waterballet gegarandeerd. Ontbijt prima, uitgebreide keuze, lekker vers brood. Jus d'orange was aanmaaklimonade. Helaas enorm hoge prijzen voor de drankjes. 5 euro voor een biertje is echt veel te veel. 5 euro voor 3 uur wifi is belachelijk. De prachtige buitenbar was iedere avond leeg. Naast aardig wat Nederlanders voornamelijk veel Oost-Europeanen zoals Russen, Bulgaren, Roemenen en Macedoniërs. Hotel ligt aan de rand van Pefkochori aan een erg drukke weg die regelmatig gebruikt wordt als racebaan. Centrum op 20 minuten lopen, supermarkt en pin op 15 minuten. Strand van het hotel eveneens belachelijke prijzen. Loop 5 minuten verder en lig heerlijk rustig bij hotel Rigakis.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Flegra Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flegra Palace in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flegra Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flegra Palace scoort een 8.04 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: