Hotel Alia Palace & Villas *****

7,6

5 reviews over Hotel Alia Palace & Villas in het Nederlands

Mooi resort! Mooie omgeving! Vriendelijk personeel

Piele, 13-6-2017

Wij verbleven in begin juni 2017 in een junior suite. Alles zeer mooi en goed onderhouden.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Nadeel is dat ze soms té graag willen helpen. Om de haverklap wordt er weer aan je deur geklopt door een medewerker terwijl privancy soms wel lekker kan zijn.

De junior suite heeft een prive zwembad bij de kamer.

Deze kamers hebben prachtig uitzicht over het centrum van Pefkochori en de zee. Nadeel is dat de tuin op het noorden ligt en er weinig ruimte is voor de ligbedden in de zon. Sommige kamers hebben helemaal geen zon op het terras.

De bedden hebben een veren matras, wat redelijk hard ligt en vrij bewegelijk is.

Het resort ligt boven op een berg. Een auto is aan te raden. Echter heeft het hotel een eigen shuttlebus en kun je met een golfkarretje naar je kamer gebracht worden.

Eten is buffet en ondanks de goede kwaliteit wel beperkt en ben je er wel snel klaar mee.

Zwembad top! Poolbar top! Omgeving top!

Al met al een zeer fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Lieve mensen, verzorgd hotel, maar niet nog eens.

Mams met 11-jarige dochter, 16-10-2016

Momenteel is hier 90% gesloten. Niets is te voet bereikbaar. Zwembaden koud en de zon is foetsie. Kortom verveling ligt op de loer met z'n tweetjes. All-inclusive is zeer beperkt, toeslag niet waard en lunch en diner zeker niet op 5* niveau. Personeel is uiterst vriendelijk en hotel oogt verzorgd en schoon. De junior suite is ok. Geen bad maar hele kleine douchecabine. Wellicht compenseert het weer in het hoogseizoen eea.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

zeer aantrekkelijk hotel

Teddy Hoffman, 18-5-2016

Heel goed was vooral het eten. Niet wat we gewend waren in de luxe resorts qua keuze, maar veel beter. Hier was het meer dan genoeg en lekker. Je proefde dat het met liefde klaar was gemaakt. Ook hadden wij niet het gevoel het eten beu te worden zoals veelal in de luxe grote resorts. Ook heel erg vriendelijk was het personeel en zeer persoonlijk. Mijn ervaring is dat dit echt een aanrader is voor veel mensen. Verwacht geen drukke disco, maar gewoon .... gezelligheid. Een klein minpuntje was jammer genoeg, dat de kamers met zwembad erg gehorig waren. Wij hoorden zelfs letterlijk wat de buren zeiden al verhieven ze hun stem niet.

Verder was het grandioos en dat doet dat kleine minpuntje vergeten.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alia Palace & Villas bij:

Parachtig panoramisch uitzicht vanuit hotel

Jc de Wit, 7-5-2016

Ik vond het personeel erg vriendelijk en niet opdringerig.

Alles was netjes en schoon. Het eten was prima.

Ik vond het jammer dat er op paaszondag de hele middag keiharde griekse muziek was bij het zwembad. Je kon niet relaxen want de grieken vierde feest. Je kon ook niet lunchen bij het zwembad op die dag als je niet had ingeschreven voor€ 20pp voor het feest incl eten.

De directeur nam mn klacht ook niet serieus dat het voor de andere hotelgasten storend was.

Verder vond ik het bed aan vervanging toe in kamer 215 waar wij verbleven. De Spa is een aanfluiting, kleine sauna waar je met 2 pers net in kon en heel vieze geur. Ded wirlpool was koud en de stoomcabine was buiten werking.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

prima, goede sevice, schoon, lekker eten

Fralen, 6-2-2013

In 2012 juni 2 wkn vakantie en overnachting in AliaPalace en wij (echtpaar 74 en 72jr) zijn zeer tevreden over dit hotel. Het gebouwencomplex staat boven op een ‘berg’ bij Pefkohori en bestaat uit een aantal gebouwen van drie-verdiepingen met hotelkamers. De groenvoorziening, het zwembad e.o.r, entree v.h hoofdgebouw en het restaurant worden goed schoongehouden. Vanuit de meeste kamers kun je zo naar de zee kijken, prachtig. Kamer netjes schoon, ijskastje, kluis, airco, telefoon en tv aanwezig echter enigsinds gehorig. Het halfpension was meer dan goed, uitgebreide keuze, leuk gedecoreerde buffet met salades, warme- en koude gerechten en fruit, taartjes en gebakjes e.d., altijd nog voldoende aanwezig, heerlijk. De bediening en personeel zijn zeer vriendelijk. Het hotel heeft een eigen (gratis) pendeldienst (meermaals p.u) naar centrum en strand Pefkohori. Wij hebben geen enkele neg. beoordeling. Onze zoon heeft met onze schoondochter de vak. uitgezocht, het was een uitstekende keuze.
Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alia Palace & Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alia Palace & Villas in Pefkochori (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alia Palace & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alia Palace & Villas scoort een 7.63 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: