Appartement Vekios

Vekios

1 review over Appartement Vekios in het Nederlands

Aanrader voor strandgenieters !!!

martman, 15-6-2011

Wij zijn in juni een weekje in Parga geweest en verbleven bij Vekios.

Een mooiere ligging voor de appartementen was voor ons niet mogelijk, het ligt namelijk zowat op het strand.Het uitzicht vanaf ons balkon was adembenemend, we keken uit over de mooie baai en zaten met onze neus op Valtos beach.

De kamer was niet echt groot maar voor ons groot genoeg, en het werd elke dag goed schoongemaakt.

De eigenaren waren vriendelijk maar wel wat afstandelijk, ze richten zich meer op hun restaurant en snackbar cq strandgebeuren.

Al met al hebben wij hier een hele fijne vakantie gehad en zullen we er in de toekomst ongetwijfeld nog een keertje naartoe gaan...

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vekios in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vekios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vekios scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.