Appartement River

River
6,7

3 reviews over Appartement River in het Nederlands

Desiree, 20-6-2008

Heerlijk rustig appartement.De eigenaresse is een engelse en is erg aardig.Er zitten bijna geen nederlanders in dit complex super!!!De tuin is prachtig en er is een zwembad in aanbouw.River ligt erg afgelegen,wat voor ons een plus punt is.Er zijn gratis fietsen die je kunt gebruiken.Met de auto de omgeving verkennen en dan vooral het pinos gebergte is een echte aanrader.Wij zijn hier 2 x geweest en willen zeker terug komen.
Gereisd met partner in juni 2008

Desiree, 12-6-2008

Dit appartement ligt in een prachtige en zeer rustige omgeving.De eigenares is een hele aardige vrouw.Er zijn gratis fietsen beschikbaar omdat het appartement vrij afgelegen ligt.Hou je van wandelen is het goed aan telopen naar parga,ong. 1 half uurtje lopen.
Gereisd met partner in augustus 2007

E. Doornink, 7-6-2006

Leuk appartement in prachtige omgeving met heel veel bloemen. Vriendelijke eigenaar. Appartement ligt echter vrij ver van Valtos en Parga af (20 min lopen naar Valtos beach en 20 min lopen naar Parga). Wij hebben de hele week een scooter gehuurd.

Appartement werd 2 keer per week schoongemaakt, tevens 2 keer schone handdoeken en 1 keer schoon beddegoed.

Valtos en Parga zijn prachtig, we hebben een heerlijke vakantie gehad maar zouden niet nog een keer voor dit appartement kiezen.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement River in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement River scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.