2 reviews over Appartement Oliva in het Nederlands

Yvonne, 9-11-2004

Wij zijn de laatste 2 weken van augustus in Oliva geweest. Rustig gelegen aan een onverharde weg, ca. 20 minuten wandelen naar het centrum van Parga en het strand. De eerste week dat wij er waren, waren er een aantal kamers/appartementen bezet. De tweede week waren we alleen. Zelfs van het appartement zagen we niemand, dus voor vragen konden we nergens terecht. Soms ging 'het meisje van de receptie' 2 dagen weg, dus ook 's nachts was het appartement onbeheerd. Gelukkig hebben we geen vragen gehad. Zou ook niet gaan, want ze sprak slechts 10 woorden Engels. Wel jammer dat de bar nooit open is geweest. Daarentegen wel rustig bij het zwembad (privezwembad). Het appartement was ruim, grote slaapkamer, klein en een groot balkon, kleine badkamer met minibadje, toilet en wastafel en klein keukentje.
    Gereisd anders in november 2004

Liesbeth & Harrie Harberts, 29-10-2004

Klein en vriendelijk appartement gelegen tussen de olijfbomen zo'n 15 minuten lopen van het centrum van Parga.
      Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oliva in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oliva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oliva scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.