Hotel Maistrali **

Maistrali

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maistrali bij:

1 review over Hotel Maistrali in het Nederlands

gastvrij en een echte aanrader!

N. Hagens, 2-7-2009

Wij zijn met de bus van athene naar parga gereist. Toen we daar afgezet werden liepen we naar de supermarkt om te vragen waar het hotel was. De vrouw achter de kassa belde het hotel op en de eigenaar kwam ons meteen ophalen. Wat een service! Zeer vriendelijk klein familiehotel. Kamers simpel maar goed. Elke dag schone handdoeken en bedlinnen. Simpel ontbijt maar zeker voldoende om de ochtend mee door te komen. 50 meter van het strand. Dichtbij winkels en restaurants. Kostas en zijn familie kunnen goed engels en weten ook meteen wie je bent. In één woord fantastisch! Wat een mooie plaats en super goed hotel.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maistrali in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maistrali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maistrali scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.