Appartement La Scala

Appartement La Scala
La Scala

1 review over Appartement La Scala in het Nederlands

Willeke C., 5-9-2005

In aug '05 drie nachten verbleven: wat ons betreft niet direct een aanrader. Wel is het appartement relatief nieuw ('03) en ziet het er leuk uit. Prima badkamer, keuken en bedden, leuk balkon met uitzicht over Parga.

Enorm nadeel is het onbreken van airco: er is wel koele lucht vanaf de heuvels, maar daarvoor moet je de deuren tegenover elkaar openzetten: dus oppassen voor hagedissen, krekels..

Andere minpunten:

- Af en toe stopte de watertoevoer voor een tijdje

- je moet met je koffers 90 treden naar boven lopen! Het mooie uitzicht maakt dit misschien enigszins goed.

- last but not least: gedurende de 3 nachten dat wij er geslapen hebben hebben wij niet 1x schone handdoeken gekregen. Voor EUR 60,- per nacht is dat toch wel het minste wat je kunt verwachten.

Ligging is relatief dichtbij het centrum. Valtos beach, het superstrand, is op ongeveer 5 autominuten afstand.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Scala in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Scala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Scala scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.