Appartement Ionian Beach **

Appartement Ionian Beach
Ionian Beach

1 review over Appartement Ionian Beach in het Nederlands

Linda en Cor, 15-7-2007

Let op: er zijn twee Ionian Beach complexen. Wij zaten in het gebouw meteen gelegen aan de Valtos baai. Je hoeft alleen een trap van 20 treden af. Elk appartement heeft een balkonnetje met ongelooflijk zeezicht. Appartementen zijn nieuw en keurig ingericht. Goede bedden, goed keukentje en badkamer, leuk balkonnetje, maar alles wat klein. Strand met kiezels, heerlijk water. Douche naast de trap naar boven om af te spoelen. Dit is een fantastische plek. Enige nadeel voor wie niet goed te been is: de 700 meter met hoge trappen naar Parga zelf. Wij gingen ook elke dag hardlopen via de Valtos baai, de weg lang de camping, langzaam naar boven. Ook geschikt voor de beginner, perfect parcours, tusssen de wijngaarden en griekse dorpjes door. Wij zijn hier 3 weken geweest. Meestal huren we een auto omdat we ons vervelen. Dit keer niet eens aan toegekomen! Internet bij coffeebar naast camping.

Dit complex is een aanrader!

Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Beach in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ionian Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.