Appartement Huize Vassilis

8,5

15 reviews over Appartement Huize Vassilis in het Nederlands

Heerlijk complex lekker rustig

Ed Verhagen, 23-6-2017

Mooie appartementen heerlijk rustig gelegen.

Bijzonder mooie badkamer.

Zeer vriendelijke eigenaresse.

Prima Gratis WiFi.

Ook ontbijt verkrijgbaar. Goedkoop en erg goed en uitgebreid.

Plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2017

Conny, 22-6-2008

Wij zijn van 7 t/m 21 juni 2008 hier geweest en hebben het fantastisch gehad. De eigenaresse was tegen ons wel erg vriendelijk. Iedere dag werden de bedden netjes opgemaakt en de prullebakken geleegd, wij kregen 3x in de week schone handdoeken. Het uitzicht is werkelijk fantastisch!! Alleen voor mensen die slecht te been zijn is dit niet een aanrader omdat het wel klimmen is naar boven maar je kan ook een taxi voor 4 euro nemen. Wij hebben er 2 prachtige weken gehad!
        Gereisd met partner in juni 2008

Gerda, 7-11-2007

In september 2006 zijn wij in Vassilis geweest. Wij vonden het een zeer pover appartement. Zeer kleine badkamer waar alles kleddernat werd tijdens het douchen. In het keukentje alleen een tafeltje met 2 stoelen, wilde je lekker zitten, dan maar op het balcon en dat troffen wij, want we hadden een hoekappartement op de eerste verdieping. Dat was wel heel goed. De handdoeken werden veel te weinig verschoond. Verder is dit absoluut niet geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn. Je moest een hele klim ondernemen als je terug kwam van de winkel, eigenlijk een hoop geld voor een armoedig appartement.
        Gereisd met partner in september 2006

tineke wigboldus, 25-9-2007

Heerlijke week in Vassilis gehad! We waren hier een paar jaar eerder ook al geweest en werden door de eigenaresse hartelijk verwelkomd! Het appartement is schoon, een prima badkamer! De ligging is rustig met een mooi uitzicht. Wij zijn in verschillende appartementen in Parga geweest maar Vassilis vinden wij een van de beste! Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!
        Gereisd met vrienden in september 2007

Tante Nel, 6-8-2007

Ik ben in de zomer van 2005 in Vassilis geweest. Ik heb er een heerlijke vakantie beleefd. Het appartement zag er prima uit en ligt 's morgens in de schaduw. Daardoor kun je de dag lekker koel opstarten. Bij terugkomst 's avonds gingen we gewoon voor de voordeur zitten met ons boekje en drankje. Aanrader, wat mij betreft
        Gereisd met vrienden in augustus 2007

R. Poppen, 4-8-2007

Twee heerlijke weken gehad in Vassilis. Het uitzicht vanaf het balkon was mooi, en je zat er ook vrij, niet bovenop de buren. De studio was prima ingericht, en erg schoon. De eigenaresse liep inderdaad niet over van vriendelijkheid (ze sprak ook nauwelijks engels) maar toen we bij nader inzien airco wilden kwamen ze op zondag extra langs om dit aan te zetten. Wij waren prima tevreden over de service, de hostess van Ross kwam regelmatig langs en kwam direct in actie als dit nodig was. Wij vinden huize Vassilis absoluut een aanrader!!
        Gereisd met partner in augustus 2007

Rita Poppen, 4-8-2007

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Prima studio, alles wat je nodig hebt (gelukkig was de airco bij te boeken, want het was de 1e week 45 gr) leuk uitzicht op het stadje en je zit er vrij. Het mooiste zit je boven in de hoek (nr 10) Het stadje en strand dichtbij, wel af en toe trappen lopen en klimmen maar voor iemand met een redelijke conditie goed te doen.

Karin, 23-7-2007

Inderdaad een onprettige en ongastvrije sfeer.Er kon werkelijk geen groet of goeiedag van beheerster van app.af.Jammer dat mijn touroperator met dergelijke mensen in zee gaat.Deze accommodatie staat in schril contrast met de kwalitatief goeie accommodaties welke ik van mijn touroperator gewend ben.

Volgende keer zal ik me beter laten informeren o.a door ervaringen/beoordelingen van deze site

Kris, 22-7-2007

Een tegenvaller.

Niet zozeer wegens de kwaliteit van het appartement,doch veelmeer door de onprettige,ongastvrije sfeer die er gedurende mijn tweewekelijks verblijf heerste.De eigenaresse,Loula,stelde zich bij aankomst niet eens voor en toonde zich nors,nukkig,onvriendelijk en vooral heel zakelijk en commercieel.Geeft toch een beetje een domper op je vakantiegevoel..

Wat mij betreft mag onze touroperator,welke toch bekend staat om zijn unieke accomodaties,huize Vasillis schrappen.

Jo Leunissen, 22-7-2007

Twee weken in juli vertoefd in huize Vasillis;app.is op zich goed, alles functioneel,mooi uitzicht op Parga,de burcht en de zee,echter het balkon is enkel te heet vanaf 12.00 uur tot 20.00 uur.

Wat ons echter zeer tegen viel was de service van de eigenaresse;ze reageerde verontwaardigd en bot toen wij haar de eerste dag vroegen om eens naar het haperende slot van de voordeur te kijken.Tijdens ons verblijf geen enkel contact met Loula, zo heet ze, gehad; het leek alsof ze haar klanten wat mensenschuw ontweek.echter de voorlaatste dag kreeg ze het wel voor mekaar om ons te attenderen om 14 euro te betalen voor het huren van de kluis.

Huize Vasillis,een van de mindere accomodaties van onze touroperator.Neem liever huize Kiki ,schitterende en meer centralere ligging.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Vassilis in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Vassilis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Vassilis scoort een 8.5 uit 10 op basis van 16 reviews.