Appartement Giovanni ***

7,8

10 reviews over Appartement Giovanni in het Nederlands

Echt Grieks appartement!

Jaap en Evelien Faber, 16-9-2009

Wat een heerlijk – echt Grieks - appartement, met een ruim balkon met uitzicht op zee! Het Zavia-strand vlakbij en ook naar het dorp is het goed te lopen. Verder is het heerlijk dat we een auto ter beschikking hadden, waardoor we veel gezien hebben. Ook de Zagoria dorpen zijn vanaf hier goed bereikbaar, zeker als je daar een paar dagen voor uit trekt.

In Sivota kan je bij Spiros goed eten en de supermarkten hebben ook een goed aanbod. De eerste bakker die je vanuit Giovanni tegenkomt aan de rechterkant heeft heerlijk brood en overheerlijke croissants.

2x per week handdoeken is erg weinig, maar omdat we dat van te voren wisten hebben we zelf (ook) handdoeken meegenomen. Verder was er 2x per week schoonmaak en dat is voldoende, zeker als je zelf even de moeite neemt om de afvalbakjes van keuken en toilet in de grote container te legen.

Aardige beheerder, die ons de code doorgaf om op het beveiligde internet te gaan.

Kortom: voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2009

Het zou heel erg goed kunnen zijn

Erwin, 13-7-2009

Als er niet zoals Tamara vertelde schoon word gemaakt (Slechts 1 x per week & 1 keer dus een nieuwe wc-rol) zou het ideaal zijn. Grote appartementen, goede hor-luiken (Erg nodig met het aantal muggen in 07-09). Enkel is de douche niet zo netjes als de rest van het appartement maar dat is zelden in griekenland.

Afstand sivota valt wel mee, ik schat 12-15 min's lopen naar de haven. Erg mooie omgeving met veel groen. Het appartement ligt inderdaad op een bergje maar dat is goed te doen. Wil je meer strandjes etc. zien moet je wel incl. auto boeken of er 1 huren.

Wij hadden het ongeluk 2 uur te laat uit ons appartement te gaan de laatste dag en dat vond men niet zo leuk, en dat kregen wij ook niet meer goed gepraat (Al was er nooit gemeld hoelaat wij er uit moesten zijn). Beetje jammer dat men dan sjagerijnig moet worden en blijven. Men zei ons geen gedag meer.

Gereisd met partner in juli 2009

Mwah, niet erg goed

TAmara, 3-10-2008

Stonk toen we binnen kwamen, wel groot, 1 x schoonmaak in de week, geen prullebakken die geleegd worden (wat nogal ranzig is aangezien je het wc papier niet in de wc mag gooien) Vandaar de stank waarschijnlijk. Ze praten geen engels, dus echt met handen en voeten communiceren. Wel erg mooi uitzicht en auto inclusief (Hyundai atoz, dus wel klein) Verder te ver uit centrum om echt te gaan lopen! Redelijk dichtbij ministrandje, stijle weg naar beneden. En daar zit ook een barretje. Mooie omgeving! Zeker de moeite waard, maar wij zouden volgende x een ander appartement kiezen!
Gereisd met partner in oktober 2008

voor herhaling vatbaar!!!

Suus, 21-7-2008

Wij zijn hier in juni 2008 geweest en we zijn zeer enthousiast! Sivota is fantastisch en appartementen Giovanni zijn ons zeer meegevallen, zeker voor Griekse begrippen! Ruim appartement en de ligging is subliem! Prachtige tuin met uitzicht over Zavia beach en het centrum is niet ver weg, alleen die hellende weg als je terug komt van het terras....maar goed,dan heb je ook wat! Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren met onze twee dochters van 1 en 2 jaar. Super baaitjes in de buurt (en beneden) en goed te doen met de auto, zo zie je ook wat meer van de omgeving en wij zijn een paar keer in Parga geweest hetgeen veel toeristischer is (maar ook zeker de moeite waard!)
Gereisd familie in juli 2008

ERG RELAXED

Suanne, 18-7-2008

een mooi appartement met een prachtige tuin en uitzicht. En Sivota is gewoon heerlijk, nog niet overlopen! Met 2 kindjes hier geweest en omdat we auto inclusief hadden was de afstand naar het centrum ook geen probleem (sowieso niet qua afstand, maar alleen een sterk hellende weg). Wij gaan er vast nog eens terug!
Gereisd familie in juni 2008

Judith Verberne, 27-11-2007

relaxed, rustig, beschaafd. fijne tuin. veel mooie baaitjes en restaurantjes in de buurt. mooi dorp. erg genoten van deze vakantie.
Gereisd familie in november 2007

Judith Verberne, 27-11-2007

prima rustige locatie, veel baaitjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten en zonnen. sivota zelf heeft een prachtige boulevard met veel goede restaurants. prima voor kinderen. giovanni is aardig, niet veel aanwezig. wij zaten er in juni 07. betaalbaar en relaxte vakantie gehad. rustige ruime tuin.
Gereisd familie in juni 2007

Ester, Marco, Jasper, 23-10-2005

Laatste twee weken van september 2005 bezocht. Sivota is een gemodelijke plaats, met uitstekende restaurantjes. Appt. Giovanni ligt rustig, op 5 min. lopen van een prachtig baaitje met zandkiezelstrand en langzaam aflopende zee. Schitterende tuin bij appt. Mooie omgeving (bergen, stranden, leuke dorpjes). Huurauto is wel aan te raden. Heerlijke vakantie gehad met onze zoon van 2,5. Een aanrader voor mensen die rust, mooi weer, lekker eten en nog een beetje authenticiteit zoeken.
    Gereisd anders in oktober 2005

Jan de Graaf, 23-3-2005

Er zijn geen activiteiten....geen disco's....geen campings waar activiteiten plaatsvinden

Gereisd anders in maart 2005

Linda, 23-1-2005

Ruime kamers,bed bij balkon met uitzicht op tuin.Keuken apart van slaapruimte(erg fijn).Wordt beheerd door griekse familie(die overigens geen engels of duits spreken dus handen en voetenwerk).Apartement ligt 10 min. lopen van boulevard waar allemaal enige

eettentjes zitten.Zeer ruime keuze voor zo'n klein plaatsje!Diverse prachtige witte zandstrandjes in de buurt,alleen bereikbaar met auto of scooter.Al met al een fijne lokatie!

Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Giovanni in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Giovanni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Giovanni scoort een 7.8 uit 10 op basis van 10 reviews.