Appartement Enetiko Resort ****

Appartement Enetiko Resort
Enetiko Resort
8,7

99 reviews over Appartement Enetiko Resort in het Nederlands

Prima vakantieplek voor relax en actieve vakantie

GR Schakel, 10-9-2017

Ruim appartement op een gunstig gelegen plek net buiten het centrum. Naast ruim ook schoon, mooi uitzicht. Kleine keukenvoorziening, kleine badkamer maar groot genoeg. Echt koken is een uitdaging met de aanwezige inventaris. Maar verder prima!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor ons geen 2e keer !

Hans, 16-7-2017

Bedden waren goed . Ontbijt karig en vooral eentonig . Kluisje werkt niet en zit gewoon los !! Balkon zeer klein en slechte klapstoeltjes waardoor je het na 10 minuten al zat bent om daar te zitten . Zeer luidruchtig bij het zwembad waar niets van wordt gezegd . Dat het erg steil is om daar te komen was bekend maar weest gewaarschuwd !! Men "speelt " het aardig zijn maar niets is minder waar . Vader en zoon hebben het lui zijn denk ik zelf uitgevonden . Appartementen heel erg simpel maar wel schoon . Badkamer is heel erg klein en de douche nog kleiner met schommelend heet en koud water .... au en/of brrr .. !
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig appartement met schitterend uitzicht

peter meerkerk, 21-6-2017

Prima appartement met schittend uitzicht. Het keukengerei had wat beter gekund want bv de koffiezetter was echt slechte kwaliteit. Half uur voor een potje wat bijna koud was..Bedden zijn erg goed, prima boxsprings. Het supermarktje beneden brengt je spullen omhoog. Het strand en het centrum is 7 minuutjes lopen. Bedjes en parasol kosten er per set 8 euro per dag. (Krionery). Dit is een kiezelstrand, een minuut verder lopen en je zit op een zandstrandje bij het centrum. Het centrum is bij de haven met gezellige restaurants en terrassen. Is een gezellige drukte in deze tijd (juni). Dagtochten naar bv Corfu zijn prima te regelen en is leuk om te doen. Je kunt prachtig wandelen in de directe omgeving met schitterende natuur. ..
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Enetiko Resort bij:

Prachtig uitzicht, superschone kamers!

Ellen, 8-6-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Enetiko. Op het moment van aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de eigenaren en werden we geholpen onze bagage naar het appartement te brengen. We zaten in appartement 33, bijna bovenin. Het was veel mooier, ruimer en schoner dan we ons hadden voorgesteld! We zijn sportieve mensen maar de zeer steile klim (boven komen lukte ons alleen met een pauze om op adem te komen) is echt pittig maar wel een heel goede oefening voor je kuitspieren ;). En het was het ons helemaal waard, telkens weer. Samengevat: prachtige accommodatie, schoon, geweldig uitzicht, kleinschalig, lekker zwembad, vriendelijke mensen, niet geschikt voor mensen slecht ter been. Tips: stevige wandelschoenen meenemen, tegenovergelegen supermarkt Kordas wil je boodschappen naar boven brengen, check internet voor leuke restaurantjes!
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig mooi complex

Stefan, 5-11-2016

Echt een prima hotel welke gerund word door een zeer gastvrije familie. Niets is teveel. Staan altijd voor je klaar. Mooi complex opgezet in natuursteen. Fantastisch uitzicht. Prima lokatie vlakbij centrum. Schone sfeervolle kamers met goede airco. Heerlijk zwembad met comfortabele ligbedden. Rustige sfeer en toch overal vlakbij. Kan niets negatiefs bedenken. Voor mensen die kiezen voor een persoonlijk sfeertje, ipv massaal hotel. Vatbaar voor herhaling!
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig

maria, 24-10-2016

Prachtige uitzicht! Als je voor het mooiste uitzicht van Parga gaat dan

kies je voor Enetiko. Natuurlijk kun je kiezen voor een anderHotel maar

dan zit je midden in de drukte en lawaai!

Tip! ga je s,avonds uit eten en heb je geen zin in lopen je kan voor 5 euro

met de taxi teruggebracht worden.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Uitstekend sfeervol Hotel met persoonlijke aanpak

EBrouns, 13-10-2016

Sfeervol hotel met uitstekende superschone kamers. Leiding en personeel uiterst vriendelijk en zeer toegankelijk. Enige minpuntje is steile toegangsweg, niet toegankelijk voor mensen slecht ter been. Echter ligging verder super met mooi uitzicht over Parga en de zee. Strand, centrum, winkeltjes, boulevard op loopafstand. Voor ons een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastisch! een topappartement!

Piet Maas, 12-10-2016

Voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader!Het complex is namelijk tegen een steile helling gelegen!De appartementen zijn ruim en schoon en word op tijd voorzien van linnengoed.Het personeel en de eigenaar doen hun uiterste best om het naar je zin te maken!Ze staan altijd voor je klaar!
Gereisd met partner in september 2016

In een woord fantastisch,het is als thuiskomen!

Marian Maas, 12-10-2016

Het enigste dilemma is dat het complex niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn of je moet een goede conditie hebben,de accomodatie ligt namelijk tegen een steile helling maar bied prachtig uitzicht over Parga!Wijzelf komen hier al 10 jaar naar alle tevredenheid en hopen er nog enkele jaartjes van te genieten.Ik zou geen minpuntjes kunnen bedenken alles is ordelijk en schoon,zowel de eigenaar als het personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken!!
Gereisd met partner in september 2016

Te stijl naar boven

Airco waardeloos.

Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Enetiko Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Enetiko Resort in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Enetiko Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Enetiko Resort scoort een 8.69 uit 10 op basis van 105 reviews.