Appartement Dodoni

Dodoni

Matig

2 reviews over Appartement Dodoni in het Nederlands

Buijze, 28-8-2006

Accommodatie was slecht schoon gemaakt. Douche, wastafel en wc in 1 heel kleine ruimte. Er was niet echt sprake van een zitkamer (stond wel in omschrijving). Stond slecht aangegeven buiten, dus moeilijk te vinden.
Gereisd met partner in augustus 2006

Lisette Eeken, 13-9-2005

Algemene indruk is van het kleinschalige appartementencomplex is goed en verzorgd. Wij zaten in het 4-persoons appartement, waardoor ons balkon een stuk groter was dan de andere, was dit niet zo geweest, dan was het appartement te klein geweest om met 4 volwassenen te leven (geen woonkamer!). Het appartementencomplex ligt niet heel dicht bij de boulevard/zee en de "berg" op. Dit is geen bezwaar wanneer je scooter/auto hebt. Minpunt: schoonmaak niet zo vaak uitgevoerd zoals beloofd. De 2e week zaten wij alleen in het complex........het voelde helemaal als "ons" griekse huis. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad in Sivota en omgeving.
    Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dodoni in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dodoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dodoni scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.