Hotel Bacoli **

6,5

6 reviews over Hotel Bacoli in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Thijs Blom, 8-8-2012

Bacoli is geen hotel, maar een complex met studio's. Wij kwamen terecht in een maisonette met twee kamers, verbonden door een wenteltrap. Telkens vijf trappen op gaat je tegenstaan. Eigenaresse was ongeïnteresseerd, wilde 200 euro voor airco en verder niet gezien. Wel lieve schoonmaakster, die alles uitstekend onderhield. Het complex was schoon, maar is eigenlijk uitgeleefd. Het is sfeerloos, bij zwembad b.v. geen muziek of barretje. Keuken is zelfs voor Griekse begrippen een lachertje. Met kleine kids moet je hier helemaal niet zijn; die breken hier hun nek. Wij maalden er niet om, omdat we Parga kenden. We zochten gewoon een betaalbare slaapplek en dat is Bacoli wel. Bedden zijn hard, maar OK. Plaatsje is superleuk en de loopafstand naar de restaurantjes, winkeltjes, stadstrandje en de watertaxi's is een paar honderd meter. Lekker eten ! Onze top-3: Bacchos (heerlijke Griekse specialiteiten en leuke sfeer), Maestros (tongfilet) en Gemini (pizza).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prachtige plek, veel hoogteverschil.

Marianne Molendijk, 21-7-2010

Mooie badplaats. Goed voor de kuiten, een avontuur om naar het strand te gaan. Appartement was leuk en schoon. De bedden waren waardeloos. Wij waren met 4 personen en hadden 1 bed, 1 éénpersoonsslaapbank van 1.80 m en 1 stoel (voor onze zoon van 1.99 m. Na een paar dagen kregen we twee stretchers. Lieve mevrouw die elke dag alles schoonmaakt. Eigenaresse niet veel gezien maar ook niet nodig gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Simoon, 13-7-2008

Wij komen net bij Bacoli vandaan, de maisionette vonden wij een ramp, een hele stijle wenteltrap af, voor je bij douche wc en balkon bent, het 3 de bed in de keuken beneden was veels te kort, dus met matras op de grond geslapen, dat ging goed.( kneiter harde bedden) Het wordt wel goed schoon gemaakt, door een lieve schoonmakster, voor de rest is er dus echt helemaal niks te doen, de eigenaarres zie je amper, de airco was stuk, daar heeft ze wel haar best voor gedaan om die te laten maken, dat was na 3 nachten ook gelukt. wij gaan er niet meer naar terug, zijn veel beter gewend in griekenland. Naar het dorpje Parga gaan wij zeker wel weer terug, dat was super leuk...
Gereisd familie in juli 2008

Jan en Marianne , 30-7-2007

Absoluut een aanrader! apartementen / maisonette in het nieuwe gedeelte. Heerlijk de ruimte in het appartmenten en alles is super schoon en het zwembad is gezellig en de eigenaresse Niki staat altijd voor je klaar. Op loopafstand van het gezellige stadje Parga. Volgend jaar absoluut weer!
Gereisd met partner in juli 2007

Diana, 1-11-2004

we hebben een week in deze accomodatie gezeten en een week geen warm water gehad, echt geen AANRADER! we hadden zelfs een appartement waarbij je het balkon moest delen, geen privacy dus, dit wisten wij niet want dit was later bij gebouwd, anders hadden wij dit nooit gedaan.
Gereisd anders in november 2004

Jan en Ria, 27-6-2004

Wij hadden een eenvoudige, maar erg schone studio. Het kleine zwembad is heerlijk. Naar het centrum moet je heel wat steile, maar erg gezellige straatjes aflopen, gelukkig zitten er boven (nog voor de burcht) ook erg leuke restaurantjes. Parga is echt een heel leuk plaatsje met, voor wie er open voor staat, heel veel leuke lieve mensen.
Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bacoli in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bacoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bacoli scoort een 6.5 uit 10 op basis van 7 reviews.