Appartement Antigoni

Appartement Antigoni
Antigoni

6 tips over Antigoni

Rob en Elles, 7-7-2015
Ga een keertje eten bij Don Camillo. (begin van het straatje t.o. supermarkt.) Service met een gemeende lach en eten bereiden met het hart tegen zeeeer schappelijke prijzen.
Ria Timmermans, 12-5-2014
Alle kamers zijn prima in orde en heel gezellig ingericht en alles binnen handbereik, vele wandelroutes kun je hier starten.
Martijn, 20-9-2013

Huur een auto en ga avond de omgeving verkennen, er is heel veel knop moois te zien.

Voor het eten hebben wij meerdere malen voor Don Camillo gekozen. Met de sunwebcard heb je bij meerdere restaurant korting, bij Don Camillo krijg je koffie of het toetje gratis.

r rog, 17-9-2013
huur een scooter en bekijk de omgeving
Valentine, 21-8-2013

Tip1: De winkelprijzen zijn te vergelijken met avondwinkel prijzen in NL, wij hebben de keuken daarom nauwelijks gebruikt. Je bent veel goedkoper uit om uit eten te gaan! (halve liter wijn 4,5 euro, hoofdgerechten vanaf 5 a 6 euro).

Tip 2: Drukke stranden, huur een auto of scooter (hercules scooter) om de omgeving en rustige strandjes te ontdekken! Heel mooi, vooral de verborgen odysseus baai bij Ammoudia.

Tip 3: Waterschoenen! Heel veel zeeegels. Voor 7 euro kan je schoenen kopen in Parga.

Conni, 7-8-2013

voortreffelijke restaurants op 50 meter: Yannis en Kryomeri Taveerne.

we hebben heerlijk gegeten en niet duur.