Appartement Antigoni

Antigoni

21 reviews over Appartement Antigoni in het Nederlands

Een super vakantie

Andreas, 8-10-2016

Appartementen Antigoni zijn leuk gelegen in een gezellig doorgaand straatje. Parga is voor mij de mooiste plaats waar ik in (37x) Griekenland geweest ben. Vanuit Parga zijn de mooiste trips te maken, maar het huren van een auto is een must.

De appartementen liggen niet ver van het het centrum waar volop restaurantjes en bars zijn om er een geweldige avond van te maken.

Onze favoriete plek was, en hoe kan het ook anders als de naam Zorbas is.

Wij gaan weer dit jaar

Siemie, 20-8-2016

Hallo allemaal, er moet mij iets van het hart. Wij zijn vorig jaar in juni naar Parga en Antigoni geweest. Volledig waar voor ons geld gehad. Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek, deze keer wel. Ook weer naar Antigoni!! Wat stoor ik mij aan mensen die bij een van de goedkoopste reisaanbieders een reis boeken en dan willen dat alles is alsof ze bij de allerduurste hebben geboekt. Ieder waar naar zijn geld, trouwens ook als je met een andere organisatie zou reizen, zijn de bedjes aan het strand hetzelfde en de vroeggelegde handdoekjes ook. Niet relevant voor een review van een appartement. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad, het appartement was heerlijk schoon, ruim genoeg voor ons tweeën en een geweldige plek. Wat willen we nog meer? Dat er minder schoongemaakt wordt en dan volgend jaar schrijven dat er wel wat vaker schoongemaakt mag worden? Wij reizen redelijk goedkoop, naar een geweldige bestemming en overnachten in een fijne kamer. Wij vragen niet meer!!

fantastisch!

Ilona, 7-8-2016

Wij zijn hier samen geweest in 2015. Het is een heel knus en leuk appartement. Antigoni en haar zus doen super veel moeite om het je leuk te maken! Het heeft een super geweldige ligging! binnen no time sta je op de boulevard & bij de stranden. Wij vinden dit zeker een aanrader !
Gereisd met partner in september 2015

Simpel maar leuk

S.Meijer, 3-8-2016

Het appartement was simpel maar leuk. Het was geen luxe maar erg schoon en knus. Voor 2 personen groot genoeg. Servies was wat rommelig maar dat vonden wij niet storend. Bedden zijn idd hard, maar dat is misschien persoonlijk. Eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten appartement nr 5 aan de achterkant, erg rustig. Kortom, wij vonden het een leuk appartement op goeie afstand van het strand.Ook supermarkt en bakker om de hoek.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

overgewaardeerde plaats

Harry vd S., 24-7-2016

Typisch grieks stadsappartement met bijbehorend klein balkon. Aan de rand van het drukke centrum. Bedden veel te hard. Badkamer zeer klein. Keukentje kun je net zo goed weglaten, kop thee zetten is al niet te doen. Wel is alles super schoon, al kan wat mij betreft verschoning handdoeken wel iets vaker. Appartementen worden gerund door aardige dochters van Antigoni. Moeders zelf heeft inmiddels een bar met de naam "Piperi" in het centrum. Aanrader is om hier wat te gaan drinken, bij elk drankje krijg je een hapje. Eten is overal goed, al ga ik persoonlijk niet aan de boulevard eten. Mensen en bediening overal top. Vlakbij appartement zit een klein kiezelstrand. Te triest voor woorden, maar mensen leggen hier in alle vroegte hun handdoekje al neer. Stadsstrand ligt gelijk aan boulevard en heeft geen ligbedden. Grote strand aan andere kant van het fort is fantastich. Indien goed ter been, ben je er in 25 minuten. Parga trekt veel repeaters, maar daar ga ik geen deel van uit maken in ieder geval.

Geen aanrader, gewoon slecht

Berlinda, 18-5-2016

De ligging is oké, maar het gebouw is oud zonder geluid isolatie gelegen aan een doorgaande weg. Met nog een blaffende hond achter op het terras, spelende kinderen in het gebouw, de straatkant, een oude lawaaierige koelkast en gasten was er geen nachtrust. De eigenaresse is bars, onvriendelijk, alles is teveel en zij wil géén handdoeken vervangen andere handdoeken betekend extra betaling. Natte vieze handdoeken zijn in de vochtige badkamer een broeibak van bacteriën de ontluchting werkt niet, het stinkt. Voor alles is een extra betaling, voor airco en tv gebruik. De badkamer kraan zat los en lekte de vloer was continue blank. Het is oud. Mijn pickup voor airport was om 18.00 uur. Er is géén koffer kamer, om 12.00 uur moet de kamer leeg zijn, douchen kan niet dat moet op het strand, als je toch je koffer in de kamer wilt laten staan moet er een dag extra betaald worden. Bij vertrek is er niemand te zien, het gebouw is onbeheerd en de eigenaresse meld je je koffer maar achter de ingangsdeur te zetten wat onveilig is daar er in en uit het gebouw gelopen wordt zonder toezicht. Dit was voor mij hier de eerste en laatste keer, zó ken ik Parga niet. De eigenaresse verplicht je bijna om in haar dure cadeaux winkel je souveniers te kopen, als ze je niet ziet, gaat ze extra betalingen vragen.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Prima bedden!

perenboom, 10-10-2015

Oude opgelapte studio's - interieur- douche, en keuken. Erg summier ingerichte keuken met kapotte af zuiger en een oude brommende en lekkende koel kast, en van het ook al oude oventje werkte alleen de 2 kookplaatjes . Bedden zijn te groot voor de kamer waardoor het raam niet open of dicht kon en de airco het wel of niet doet. [kamer nr. 5] Iedere dag grondige schoonmaak, zelfs in de kastjes, vonden wij storend. 2 of 3 keer per week is genoeg. Afval zakjes kunnen we zelf wel vervangen. Levendige omgeving, vriendelijke eigenaar,stranden en supermarkt in directe omgeving en niet voor kinderen geschikt.
Gereisd met partner in september 2015

Griekse gastvrijheid ten top

Rob en Elles, 7-7-2015

Geweldige ligging. vlak bij Piso Krioneristrand en bakkertje. Vriendelijke eigenares (Antigoni). Zus doet perfecte schoonmaak. Wij hebben (van 27-6 tm 4-7) genoten!

Loop ook eens haar winkeltje binnen.

Gereisd met partner in juni 2015

Ik zit hier heel erg tevreden terug te kijken

Siemie, 21-6-2015

Een geweldige locatie, dichtbij alles wat je nodig hebt. Zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenares en zus. Meer dan schoon en volgens ons zijn alle appartementen prima. Een keukentje met tafeltje, een slaapkamer, een mooi balkon en soms zelfs twee. Wij hadden appartement nummer 3 met een lang en smal balkon aan de wegzijde, wij vonden dat een gezellige plek en zouden deze zeker aanbevelen. Wij komen hier vast terug.
Gereisd met partner in mei 2015

Fantastische plek

Ria Timmermans, 12-5-2014

Appartement Antigoni heeft een geweldige ligging, direct bij verschillende sprookjesachtige stranden en dichtbij het centrum, warme bakker en supermarkten dichtbij, alsook de vele knusse en heerlijke restaurantjes. De dame van het appartement is super, zo aardig en gezellig, ze spreekt duits en engels, haar zus maakt schoon op een zeer bijzondere geweldige manier. De dames geven je vele tips voor mooie wandelingen te maken en mooie plaatsen te bezoeken want die zijn er hier in overvloed. Al met al een echte aanrader voor zowel gezelligheid maar zekers ook voor netheid. De dame heeft een winkeltje naast haar appartementen en is dus altijd aanwezig,dit is zeer prettig, je kunt er altijd terecht. Een echte aanrader !!
Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antigoni in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antigoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Antigoni scoort een 7.99 uit 10 op basis van 22 reviews.