Hotel Angela **

Uitstekend

52 reviews over Hotel Angela in het Nederlands

Super!

Herbert, 11-8-2017

Hotel gelegen aan de mooie en overzichtelijke baai in Parga met alle voorzieningen op loopafstand. Hotelpersoneel is vriendelijk, werkt hard en behulpzaam. Vanaf Parga zijn er leuke uitstapjes te maken en ook de boulevard is een fantastische plaats waar je gevarieerd kan eten en shoppen. Ontbijt is goed, lunchen/dineren kan je beter in de eetgelegenheden in de buurt doen. De kamers zijn wellicht wat aan de kleine kant, maar wel schoon. Maar goed, wat moet je in je hotelkamer doen als de zon schijnt en al het moois buiten te vinden is.

Aanraders zijn de boottocht naar Paxos & Antipaxos en de rivier Acheron in Gliki waar je doorheen kan wandelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Perfect

Gert, 19-7-2017

Hier kan ik kort over zijn: wat een heerlijk hotel. Fantastische ligging..mooie baai..fijne kamer. Goed ontbijt. En de eigenaars en het personeel: top!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht

Gina, 8-7-2017

We hadden hier een heerlijk verblijf. Hotel is op loopafstand van centrum Parga. Hotel ligt direct aan een kleine baai, kleine steentjes op het strand. Waterschoentjes is aan te raden. Parasol en bedjes tegen betaling. Ontbijt is op een wat hoger gelegen terras, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over strand en zee. Ontbijt was voor ons meer dan voldoende, genoeg keuze aan broodbeleg. Hoteleigenaren zijn zeer vriendelijk, staan altijd klaar voor leuke tips in de buurt en voor een dagje met de auto. Ook was het hotel heel schoon. Wifi is goed in het hotel. Voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2017

Helemaal top

H & V, 14-5-2017

Totaal gerenoveerd hotel met prachtige kamer met een fantastische badkamer, niks geen plastic gordijntje maar een douchecabine. Op 2 minuten lopen kom je bij de boulevard met bars/restaurants en winkeltjes. Enig minpuntje is het ontbijt dat zeer eenvoudig was met weinig variatie. Maar rondom zijn goede bakkers en restaurants. Al met al een TOP plek met eigenaars en personeel die zeer behulpzaam zijn.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige service !

Dinie, 10-9-2016

Het hotel heeft een fantastische ligging en wat een lieve mensen de eigenaars! Had eerst een kamer aan de straatkant en gevraagd als er een kamer aan het strand vrij kwam of we daar naar toe konden. Geen probleem en we hadden na 5 dagen een andere kamer zonder bij te betalen. Het ontbijt is sober maar thuis eet je eigenlijk ook altijd het zelfde. Goede gerenoveerde kamer en verder niks op aan te merken. Heerlijk gelijk aan de zee en wat een paradijsje is het daar!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Perfecte locatie

Alex, 4-8-2016

Dit hotel ligt in een prachtige kleine baai op loop afstand van het centrum. De kamer die wij hadden was super, wel iets gehorig maar zeker niet hinderlijk. Al met al hebben wij mede dankzij het vriendelijke hotel personeel en ligging een fantastische vakantie in Parga gehad.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig

Rob van hooft, 27-6-2016

Alles is goed uitzicht de mensen ,het eten .plus de eigenaars van het hotel die het je uitstekend naar je zin maakt.sommige mensen hebben Altyd wat te Klagen, maar dit is een superligging en geweldige eigenaars,

Ben hier nu voor de vierde keer en ga volgend jaar weer naar toe.suuuuuuuper

Gereisd met partner in juni 2016

Gastvrij

Yvonne, 26-6-2016

Hotel ligt aan kleine baai met kiezelstrand. Op korte loopafstand grote baai aan zandstrand met zeer gezellige sfeervolle boulevard. Alleen logies/ontbijt maar veel restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Geen disco's e.d. Veel excursies te boeken. Je kunt er mooie wandelingen maken.Ook komen er veel lokale bewoners hier genieten van zon, zee en lekker eten. Kies voor kamer met zeezicht anders aan straatkant.
Gereisd met partner in oktober 2015

Helemaal Ok direct aan strand

Johan, 22-5-2016

Water is echt nog koud in de 1e helft van mei. Fijne plek dicht bij strand en boulevard. De gerenoveerde kamer was voor ons net niet naar wens vanwege de ligging ondanks zeezicht. Ligging begane grond vlakbij receptie en erg gehorig. Nee dank U. Daarom hebben we een upgrade gedaan naar een luxere kamer. In het naastgelegen restaurant kun je prima eten en hebben ze op Ma-Wo en Vrij live muziek.
Gereisd met partner in mei 2016

Fijn hotel met prachtig uitzicht!

estellarosa, 13-5-2016

Je doet het voor het uitzicht natuurlijk. We hadden eerst een kamer aan de achterkant. deze was ruim maar had niet veel privacy en was kil ( in Mei). Er kwam een kamer vrij aan de voorkant die weliswaar kleiner was maar met bijbetaling echt de moeite waard was. prim alles in orde.
Gereisd familie in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angela in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angela scoort een 8.79 uit 10 op basis van 57 reviews.