Hotel Angela **

8,9

54 reviews over Hotel Angela in het Nederlands

In een woord geweldig!

Maris, 28-8-2017

Wat een super vakantie gehad, leuke familie, hardwerkend in voor een praatje, hulpvaardig en het gevoel ze je gaven van een relaxte vakantie.mooie kamer goed ontbijt.

Kortom genieten van al het moois parga je te bieden heeft.

Gereisd met partner in augustus 2017

Voor het eerst samen op vakantie naar dit paradijs

Thomas, 20-8-2017

Dit hotel in een woord is top! De reis die wij geboekt hadden bij touroperator was helemaal top. Vanaf de aankomst tot terug komst op Schiphol. Bij aankomst in ons hotel kregen wij meteen een rondleiding door het hotel wat door een familie wordt gerund. Het hotel is niet groot en beschikt over ongeveer 20 kamers. Verder verbleven wij op een tweepersoons kamer met zeezicht. Elke ochtend kon je tussen 08:00 en 10:00 ontbijten. Het ontbijt was goed en behoorlijk uitgebreid. Als het op was werd het ook weer bijgevuld. Daarom kan ik mij ook niet vinden in de reacties van sommige mensen over de slechte kwaliteit van het ontbijt. Misschien zijn wij nog maar 19 en geven wij weinig om het ontbijt, thuis heb je volgens mij ook geen ontbijt dat uitgestald staat over 3 verschillende tafels.

Wij hadden in tegenstelling tot de andere kamers met zee zicht een lang balkon die wat smal was. Er stonden twee ligbedden en twee stoeltjes met een tafel. Overdag konden wij hier als het te heet was heerlijk in de schaduw tussen 2 muren liggen. Het was hier koeler dan op het strand onder een parasol. De kamer beschikte over alles wat je op vakantie nodig had. Het had een goed bed en een mooie badkamer, die niet al te groot was. Een groot pluspunt was de grote koelkast (120L) op de slaapkamer. Verder was je binnen 3 minuten in de stad. De prijzen zijn aan de lage kant en je bent ongeveer 40 euro voor 2 personen kwijt voor avondeten.

Verder zijn er genoeg excursies te doen. Paxos en Anti-Paxos zijn zeker een aanrader. Als je van snorkelen houdt is Parga ook zeker een aanrader. In de baai waar het hotel ligt kan je goed snorkelen. Ook op Valtos Beach kan je mooi snorkelen. Dit is vanaf het hotel ongeveer 15 minuten lopen. Verder is het leuk om naar het kasteel boven op de berg te gaan. Je hebt een mooi bovenaanzicht van Parga. Voor twee 19 jarige studenten was dit echt een top vakantie en zeker een aanrader voor mensen die nog niet weten of ze nu wel of niet naar Parga moeten gaan. Als laatste wil ik wel meegeven dat 12 dagen Parga wel genoeg is. Wil je langer in dit gebied blijven moet je dit combineren met Lefkas.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!

Herbert, 11-8-2017

Hotel gelegen aan de mooie en overzichtelijke baai in Parga met alle voorzieningen op loopafstand. Hotelpersoneel is vriendelijk, werkt hard en behulpzaam. Vanaf Parga zijn er leuke uitstapjes te maken en ook de boulevard is een fantastische plaats waar je gevarieerd kan eten en shoppen. Ontbijt is goed, lunchen/dineren kan je beter in de eetgelegenheden in de buurt doen. De kamers zijn wellicht wat aan de kleine kant, maar wel schoon. Maar goed, wat moet je in je hotelkamer doen als de zon schijnt en al het moois buiten te vinden is.

Aanraders zijn de boottocht naar Paxos & Antipaxos en de rivier Acheron in Gliki waar je doorheen kan wandelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Perfect

Gert, 19-7-2017

Hier kan ik kort over zijn: wat een heerlijk hotel. Fantastische ligging..mooie baai..fijne kamer. Goed ontbijt. En de eigenaars en het personeel: top!
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel met prachtig uitzicht

Gina, 8-7-2017

We hadden hier een heerlijk verblijf. Hotel is op loopafstand van centrum Parga. Hotel ligt direct aan een kleine baai, kleine steentjes op het strand. Waterschoentjes is aan te raden. Parasol en bedjes tegen betaling. Ontbijt is op een wat hoger gelegen terras, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over strand en zee. Ontbijt was voor ons meer dan voldoende, genoeg keuze aan broodbeleg. Hoteleigenaren zijn zeer vriendelijk, staan altijd klaar voor leuke tips in de buurt en voor een dagje met de auto. Ook was het hotel heel schoon. Wifi is goed in het hotel. Voor ons is dit hotel voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2017

Helemaal top

H & V, 14-5-2017

Totaal gerenoveerd hotel met prachtige kamer met een fantastische badkamer, niks geen plastic gordijntje maar een douchecabine. Op 2 minuten lopen kom je bij de boulevard met bars/restaurants en winkeltjes. Enig minpuntje is het ontbijt dat zeer eenvoudig was met weinig variatie. Maar rondom zijn goede bakkers en restaurants. Al met al een TOP plek met eigenaars en personeel die zeer behulpzaam zijn.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige service !

Dinie, 10-9-2016

Het hotel heeft een fantastische ligging en wat een lieve mensen de eigenaars! Had eerst een kamer aan de straatkant en gevraagd als er een kamer aan het strand vrij kwam of we daar naar toe konden. Geen probleem en we hadden na 5 dagen een andere kamer zonder bij te betalen. Het ontbijt is sober maar thuis eet je eigenlijk ook altijd het zelfde. Goede gerenoveerde kamer en verder niks op aan te merken. Heerlijk gelijk aan de zee en wat een paradijsje is het daar!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Perfecte locatie

Alex, 4-8-2016

Dit hotel ligt in een prachtige kleine baai op loop afstand van het centrum. De kamer die wij hadden was super, wel iets gehorig maar zeker niet hinderlijk. Al met al hebben wij mede dankzij het vriendelijke hotel personeel en ligging een fantastische vakantie in Parga gehad.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig

Rob van hooft, 27-6-2016

Alles is goed uitzicht de mensen ,het eten .plus de eigenaars van het hotel die het je uitstekend naar je zin maakt.sommige mensen hebben Altyd wat te Klagen, maar dit is een superligging en geweldige eigenaars,

Ben hier nu voor de vierde keer en ga volgend jaar weer naar toe.suuuuuuuper

Gereisd met partner in juni 2016

Gastvrij

Yvonne, 26-6-2016

Hotel ligt aan kleine baai met kiezelstrand. Op korte loopafstand grote baai aan zandstrand met zeer gezellige sfeervolle boulevard. Alleen logies/ontbijt maar veel restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Geen disco's e.d. Veel excursies te boeken. Je kunt er mooie wandelingen maken.Ook komen er veel lokale bewoners hier genieten van zon, zee en lekker eten. Kies voor kamer met zeezicht anders aan straatkant.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angela in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Angela scoort een 8.89 uit 10 op basis van 59 reviews.