Hotel Achilleas **

8,4

44 reviews over Hotel Achilleas in het Nederlands

Perfecte ligging!

L. Zoulfoukaridis, 8-7-2017

Eenvoudig, maar zeer klantvriendelijk en schoon hotelletje op een perfecte locatie aan het strand op 200 m van het schilderachtige centrum van Parga.
Gereisd anders in juli 2016

Het beste plekje van Parga

Saskia_Jasper, 18-5-2017

Het is precies zoals op de foto's maar dan met het geruis van de branding. Een gastvrij familiehotel, waar we graag weer terugkomen.

Dichtbij wat supermarktjes, een bakkertje en een autoverhuurbedrijfje. Ook restaurantjes liggen om de hoek en je bent dicht bij de boulevard.

We zijn een dag met de Captain Hook uit varen geweest naar Paxos en Anti-Paxos, een echte aanrader! Ook een auto gehuurd en landinwaards getrokken. Dan krijg je weer een hele andere kant van het land te zien.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Marianne Stomp, 14-8-2016

Wat een prachtige ligging en een mooi plaatsje. Jammer dat het ontzettend druk is in augustus, al zijn er aan de rand van Parga ontzettend leuke rustige restaurantjes waar je zeker zo goed kunt eten. Hotel met voortreffelijk uitzicht, wel een kamer met zeezicht boeken. Bedden best wel goed en het ontbijt is ook prima. Zou graag nog een keer terug gaan maar dan in juni of september. Vriendelijke mensen en een auto huren is een aanrader. Mooie rustige stranden in de omgeving die echt de moeite waard zijn.
Gereisd met partner in augustus 2016

Parga is prachtig

Marga van Koert, 8-7-2016

Jammer dat het hotel aan renovatie toe is maar dat er niets wordt gedaan... Kapotte stoelen buiten, meubels kapot.... en nieuw management waardoor de sfeer in het hotel is verdwenen!! Missen Alexandra, Adrianos, Stravos en Elenia!!! Dus dit jaar helaas geen Parga... Hopen dat het volgend jaar weer als vanouds daar is, dan komen we meteen weer terug!!
Gereisd met partner in september 2015

Een prachtig hotel, super gelegen,

Yvonne, 25-6-2016

De kamer is van een prima formaat. De badkamer was perfect. Net nieuw met stortdouche. Het balkon is ruim met een geweldig uitzicht.

Het personeel is super, ze zeggen je zelfs gedag als je in de stad loopt. Bijzonder...

Het bed is echt slecht en het ontbijt is echt te karig. Iedere dag hetzelfde en weinig keus.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtige ligging, kies zeezicht!

Monique, 19-10-2015

Alles is al gezegd.V.w.b. de positieve recenties heb ik niks aan toe te voegen. Prachtige ligging. Wij gingen van eind sept tot 12 oktober. Dat is eigenlijk te laat. Met nog een Belgisch stel waren wij de enigen. Leeg hotel dus. Bar in het hotel was gesloten. Ook de parasols werden al opgeruimd en bar Atrium werd gesloten, Parga raakte wat uitgestorven. Hotel is 2** en zeker niet meer (waard). Badkamers moeten hoognodig gerenoveerd worden. Water liep onder wc pot vandaan. Werd wel gerepareerd maar met de Franse (of Griekse?) slag dus dat euvel begon na 2 dagen weer. Föhn kapot en hing half van de muur af. Er liep een soort van kakkerlak door de kamer. Ontbijt redelijk karig maar voor elk wat wils. Roerei altijd koud! Inderdaad veel muggen aldaar.

Ondanks dit een topvakantie gehad. Prachtig plaatsje, lekker eten en vriendelijke mensen. Zou er zo weer heen gaan maar dan in een ander hotel.

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooi stukje Griekenland

Hidde, 16-9-2015

Hotel Achilleas ligt prachtig gelegen aan piso krioneri beach en wij komen er al vanaf 1988!

Altijd prima ontvangen door de familie en het personeel. Heerlijk je ontbijt nuttigen met uitzicht over de baai.

Maar dit jaar was toch anders dan voorgaande jaren.

We misten Alexandra, Adrianos en Elenia !

Hopelijk niet voor lang!

Gereisd met partner in augustus 2015

super locatie

Patricia, 14-9-2015

Het hotel ligt op een prachtige plek, op loop afstand naar het centrum.

Het hotel zelf heeft wel renovatie nodig, badkamer is verouderd, bedden en kussens niet prettig en de stoeltjes op het balkon zijn niet fijn.

Terras met een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2015

Een klein hotel met een schitterend uitzicht.

anneschrijver, 7-9-2015

Dit kleine eenvoudige hotel ligt op een perfecte plek, direct aan een het kiezel strand (waterschoenen zijn onmisbaar) . Op het strand zijn parasols en ligbedden te huur. Snorkelen is fantastisch zoveel te zien!

Tijdens het ontbijt kun je buiten zitten met uitzicht over de kleine baai. Schitterend! Het hotel ligt op een kleine afstand van de boulevard van Parga.

De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. De bedden en kussens zijn vrij hard.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig!!

Linda de Bruin, 28-9-2014

Net terug van een verblijf van 11 nachten in dit hotel. We hebben er een super tijd gehad. Voor Griekse begrippen een goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel en ook zeer behulpzaam. De ligging is fantastisch en het uitzicht adembenemend (wij hadden een kamer met zeezicht). Klein minpuntje: slechte matrassen, ze zijn dun en hard. Mijn man heeft rugklachten en na dat vermeld te hebben kreeg hij een extra matras op zijn bed.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Achilleas in Parga (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Achilleas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Achilleas scoort een 8.43 uit 10 op basis van 47 reviews.