Hotel Aristoteles

Aristoteles

1 review over Hotel Aristoteles in het Nederlands

Sylvia, 5-7-2005

Mei '05.We waren de 1e gasten vh seizoen.Zwembad niet gevuld,park n zooitje,kamer&restaurant niet klaar.We werden naar n dorp gebracht om op hun kosten te lunchen.Kamers zijn verzorgd, handdoeken p.d. verschoond.Eten=in buffet&lauw(blijkt zo te horen).Prachtig uitzicht.We hadden zee/zwembad zicht.Het hotel ligt afgelegen.Auto huren of met n bus.Wandelen kan amper i.v.m. drukke autoweg.Strand lag er zéér onverzorgd bij.Overal afval&"beachbar" was vervallen;zacht uitgedrukt.Personeel=chagrijnig,op n enkeling na.Duits animatieteam was nog in voorbereiding.Voor kinderen was er akelig weinig te beleven.I.v.m.Grieks Pasen was t ontzettend druk&rumoerig.Aardige vakantie gehad maar het=geen aanrader om aan t begin vh seizoen te komen.Zeker niet als de excursies niet 100% draaien.Dan ben je afhankelijk van n auto als je je niet wilt vervelen, of je moet van een rustige vakantie houden natuurlijk!
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aristoteles in Ouranoupoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aristoteles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aristoteles scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.