Appartement Michel

Michel
7,3

4 reviews over Appartement Michel in het Nederlands

janneke, 22-3-2007

In juni 2004 bij Michel geweest.Keuken was matig ingericht, bedden waren goed. Veel last van muggen en de buren gehad. dorp is klein maar leuk. strand is prima maar de zee is niet zo helder als op andere plaatsen in griekenland
    Gereisd anders in maart 2007

maaike, 5-1-2007

kamers zien er goed uit,service was heel goed, de schoonmaak kan iets beter (het zand van het strand ging via de grond het bed mee in). De airco werkt goed zet hem alleen niet lager dan 25 graden. Michel en zijn vrouw zijn aardig en praten redelijk engels, helpen je goed met bus, taxi e.d.

Helaas komen er in het weekend bussen(stuk of 8) vol met Griekse toeristen die op het parkeerplaats schuin tegenover (wel op een afstandje hoor)parkeren.

Het dorpje zelf is net scheveningen in het klein, 's avonds heel druk en het stikt er van de Roemenen. Je hebt verder een auto nodig om wat te zien, maar als je alleen voor het strand gaat zit je hier goed. Je kan overigens beter een stukje noordelijker aan het stand gaan tussen de 2 dorpjes in, daar is het minder druk.

Als het er regent is het trouwens net of je op de camping in holland zit, je loopt tot je knieen in het water over straat.

Gereisd anders in januari 2007

fam. Glazenburg, 28-12-2005

We zijn er in mei 2005 geweest en we vonden het erg goed bij Michel. Prima vent de eigenaar. Erg vriendelijk. Kamer netjes en een groot balkon met zeezicht. Inventaris keuken liet wat te wensen over maar we hebben bijna nooit zelf gekookt. Je kon er erg goed en goedkoop uit eten gaan. Boulevard en strand erg dichtbij. Kortom een prima vakantiebestemming.
        Gereisd anders in december 2005

M. Torenvliet, 29-11-2005

Het zijn keurige appartementen. De eigenaar is zeer vriendelijk.

De straat uit en je bent op het strand.

Wordt goed schoongehouden.

De eigenaar is niet altijd aanwezig, maar als je daar geen punt van maakt is dat niet storend. We zijn het tweede jaar naar Hotel Mesogios geweest maar kan niet tippen aan Michel. We gaan zeker dit jaar naar Michel terug.

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Michel in Olympiaki Akti / Olympic Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Michel scoort een 7.25 uit 10 op basis van 5 reviews.