Hotel Acrotel Elea Village

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Acrotel Elea Village bij:

1 review over Hotel Acrotel Elea Village in het Nederlands

Prima hotel!

Tessa Beverwijk, 24-6-2014

Kamers zijn ruim en schoon, wel beetje gedateerd (worden wel langzamerhand gemoderniseerd), grote veranda met zeezicht is zeker een pluspunt. Zwembad is helemaal oké en schoon. Personeel is super aardig en behulpzaam en spreken redelijk goed Engels. Het eten vond ik niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak, het is wel een heel uitgebreid buffet en de kwaliteit is goed. Mooie omgeving, mooie strandjes en azuurblauw helder water. Minpuntje is dat dichtstbijzijnde supermarkt 15-20 minuten lopen is. Het is wel handig om een scooter of auto te huren om het eiland te ontdekken. Dit kan heel makkelijk via het hotel geregeld worden. Wij hebben een topvakantie gehad!
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acrotel Elea Village in Nikiti (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acrotel Elea Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acrotel Elea Village scoort een 6.88 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: