Hotel Evdion ****

Evdion
9,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Evdion bij:

1 review over Hotel Evdion in het Nederlands

Rustig, keurig hotel

Kees, 11-8-2011

Het Hotel ligt aan de rand van een leuk toeristisch stadje ( Nei Poroi) Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en wil je met alles helpen. Zelf heb ik een scooter en een auto gehuurd via het hotel. Ik had 4 uur vertraging op de heenweg, dus zou ik het avondbuffet niet halen. Het personeel had echter 2 borden bewaard zodat ik en me vriendin bij aankomst om 11 uur 's avonds direct konden eten. In het stadje zijn veel gezellige winkeltjes en restaurants. Veelal Duitse, Servische en Griekse toeristen in het stadje. Het hotel deelt haar faciliteiten met hotel Evilion. Het stadje ligt aan de olympische rivera, wat een prachtige omgeving is met de hoogste berg van Griekenland. Mensen spreken goed engels en veel ook Duits. Mensen zijn zeer gastvrij. Het dorpje is niet aan te raden voor jongeren. Je kunt er leuk een cocktail drinken, maar niet echt goed stappen. Het stadje is ideaal voor jonge kinderen, omdat er veel faciliteiten voor ze zijn.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evdion in Neo Pori, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evdion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evdion scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.