Hotel Asteri Metsovo

Hotel Asteri Metsovo
Asteri Metsovo
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asteri Metsovo bij:

2 reviews over Hotel Asteri Metsovo in het Nederlands

Goed hotel!

amanda, 16-8-2009

Pracvhtig rustig gelegen hotel in Metsovo. Wij waren in juni samen met nog 1 stel de enige gasten en werden al opgewacht door de eigenaresse. Erg vriendelijk! Geen groep gezien hier. De auto konden we via een steile oprit onder het hotel in een soort parking parkeren, ideaal. We moesten aangeven hoelaat we ontbijt wilden de volgende ochtend en kregen elk een dienblad vol met lekkers: sap, cake, eieren, brood, yoghurt. Heerlijk rustig. De kamer was inderdaad niet groot en voor 1 raam hing geen gordijn. wel een mooi balkon met mooi uitzicht. Er zit een garage naast de ingang van het hotel maar wij zaten hier ver vandaag en ook als we er langs liepen, niets van geroken of gehoord. wat ons betreft een echte aanrader!
Gereisd met partner in juni 2009

Een beetje een tegenvaller

Alexander en Martine, 17-3-2009

Het hotel ziet er van buiten mooi uit. Helaas was de kamer iets minder mooi. Het was wel schoon, maar erg klein en eenvoudig ingericht. Het deed erg benauwd aan. Het zitje buiten was om onverklaarbare reden voorzien van een hek. Als je zat kon je niet van het, overigens mooie, uitzicht genieten.

Het ontbijt was de ene dag erg chaotisch door een groep toeristen die met de touringcar was moesten en de volgende dag erg rustig omdat we de enige waren. We moesten even zoeken totdat we iemand gevonden hadden die een ontbijtje voor ons kon regelen.

De smeerkelder van de naastgelegen garage stinkt erg en is niet wat je je 's ochtendsin een bergdorp wenst.

Omdat het 's winters hier een skigebied is, zag je de wintersport invloeden wel een beetje.

Het dorp Metsovo is erg toeristisch. De bussen met griekse dagjesmensen rijden af en aan op het, vooral 's avonds, gezellige dorpsplein.

Keuze uit restaurants is er genoeg en ook barretjes vind je veel aan de hoofdstraat.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteri Metsovo in Metsovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteri Metsovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asteri Metsovo scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.