Hotel Attica Beach ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Attica Beach bij:

2 reviews over Hotel Attica Beach in het Nederlands

beetje verouderd hotel

d van der pluijm, 14-11-2008

het hotel is toch wel een beetje aan verbetering toe,het is goed te zien dat het al een ouder hotel is.

de service van het personeel vond ik zelf wel goed,als ze je ergens mee konden helpen werdt dat ook gedaan.

op zich ligt het hotel best mooi, meteen aan het strand en een klein haventje voor prive bootjes.het plaatsje waar het hotel ligt, heeft eigenlijk helemaal niets te bieden, op een paar terasjes na, die meteen aan de overkant van het hotel zijn.daar tegenover staat, dat je wel erg makkelijk en goedkoop met het openbaar vervoer overal heen kan gaan.

zo kost een buskaartje naar Athene (plus minus 25 km verder)maar 2,70 euro.dus wat dat betreft kan je toch wel overal naar uitwijken.ik ben er zelf 9 nachten geweest,en ik moet zeggen dat ondanks dat er niet echt veel te doen was in het plaatsje zelf, ik me heel goed heb geamuseerd, en veel gezien heb.

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Een aanrader voor wie geen danceclubs zoekt

Barbara, 1-8-2008

Het interieur is gedateerd. Maar de kamers zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Een goed hotel voor wie een rustige vakantie zoekt tussen de Grieken. Geen dance of disco clubs in de buurt. En geen schreeuwende engelse jongeren.

De meeste bezoekers van dit hotel zijn Grieks, Nederlands, Duits en Scandinavisch.

Klein strandje aan de achterkant van het hotel.

Zwembad is o.k.

Openbaar vervoer verbinding is in orde.

30 km van Athene.

Perfecte uitvalbasis voor trips met auto naar Evia of Peleponesos.

Een aanrader.

We zijn met Berlin Air vanaf Dusseldorf gevlogen. Wat een verademing in vergelijking met Transavia.

Gloednieuwe Airbus vliegtuig met leren stoelen en beenruimte. Drinken en snack aan boord is gratis.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Attica Beach in Mati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Attica Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Attica Beach scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.