Uitstekend

5 reviews over Appartement Gikas in het Nederlands

Super Lieve en dankbare mensen

Hieke jansen, 23-12-2013

Lekker ruim was vlakbij allemaal eettentjes en bij de haven, personeel was heel vriendelijk,en het ontbijt was zeer goed genoeg koffie yoghurt elke dag iets lekkers op een schoteltje, ja zeer goed prijs was ook goed te doen, elke dag worden de kamers schoon gemaakt.goede service
Gereisd met partner in januari 2013
Elpidoforos Gkikas,
Thank you very much for your kind words, we love to hear that you enjoyed your stay to our apartments. Best regards Gkikas Family

Super ervaring!!

CTerschegget, 14-9-2013

Ons verblijf in appartement Gikas, Marmari was echt bijzonder. De eigenaars van het appartement hebben wij als zeer warm, hartelijk en gastvrij ervaren. Het was super dat de eigenaar van het appartement ons wegbracht naar het ziekenhuis (oorontsteking). Ook de eigenaresse is een hele warme persoonlijkheid die ons steeds weer verraste met eigengemaakte lekkernijen. Het appartement is ruim, en voor een goede maaltijd, is alle benodigdheden aanwezig. Ook een fijn ruim balkon. Het ontbijt was ook erg uitgebreid met eigengemaakt brood en jam. Erg lekker. Het dorp heeft enkele winkeltjes, een gezellige boulevard met veel restaurantjes. Voor diegene die van wandelen houden is dit echt een heel fijn gebied om te verkennen. Als je wat meer wilt zien van het eiland dan moet je een auto huren. Helaas kan je nergens nog een goede motor huren in Marmari of dicht bijzijnde omgeving. Het is eenvoudig om van Marmari de veerboot te pakken, naar Rafina en van daaruit de bus naar Athene.
Gereisd met partner in augustus 2013
Elpidoforos Gkikas,
Thank you very much for your kind words, we love to hear that you enjoyed your stay to our apartments, we hope to see you again soon. Best regards Gkikas Family

Prachtige appartementen en een mooie locatie.

Sven, 14-8-2012

Grote, ruime appartementen / studio's met een prachtig zwembad niet heel groot maar een gewoon redelijk groot zwembad.

Je kan zo vanaf je appertement rechtstreeks een duik nemen in het heerlijke zwembad.

Bij aankomst werden wij heel goed geholpen met de koffers en verwelkomt door de zeer aardige gastvrouw, (Eigenaresse).

Het ligt vlak bij het stadje vandaan ongeveer 300 meter lopen (pas wel op bij het oversteken er wordt vrij hard gereden) .

In het stadje zijn allemaal gezellige restaurantjes te vinden maar het eten is niet overal even goed.

Wel even een tip voor als je van goed en lekker eten houdt dan ben je bij SOS op het juiste adres!

Voor degene die het leuk vinden om het eiland te verkennen is een huurauto / scooter aangeraden (Auto is het beste vanwege de gevaarlijke rijstijl en de slechte wegen).

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Als je van veel rust houdt ben je niet op het goede adres want er zijn vrij veel toeristen / feestbeesten.

Gereisd familie in augustus 2011

P. Vandeputte, 26-10-2009

Goede plaats om een vakantie aan te vangen of te beëindigen. De vrouw des huizes was ontzettend vriendelijk. Had bij onze aankomst drankjes koel gezet in de frigo, kregen een bordje (zelfgemaakte) pastitsio aangeboden. Iedere dag kwam ze wel met één of ander aandraven (ingelegd fruit, zakje kruiden, enz...) Appartementen zijn ook voorzien van een voordeurbel en een spionnetje. Alle dagen wordt er ook geboend.
Gereisd met partner in oktober 2009

Voor herhaling vatbaar

P. Vandeputte, 7-7-2009

Ruime, propere studio's en apartementen in een authentiek Grieks havendorpje. Privacy wordt hoog aangeschreven (parlofoon, spionnetje in de deur). Elke dag kregen we, zomaar, een bordje met iets lekkers.
Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Gikas*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gikas in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gikas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gikas scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.