Hotel Golden Coast ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Coast bij:

3 reviews over Hotel Golden Coast in het Nederlands

Vakantie in Frankrijk afknapper

Lissa, 5-7-2017

Van 20 juni t.m 4 juli waren wij met onze dochter en schoonzoon bij Golden coast te gast ,gezien wij niet veel geven om activiteiten heb ik de andere commentaren op een andere beoordelingssite genegeerd maar dat hadden wij als Nederlanders beter niet kunnen doen . In het hotel zag ik vele nationaliteiten zoals : Russen , Belgen , Engelsen , Yugoslaven , Polen , Nederlanders , Duitsers en natuurlijk ook de Griek zelf maar maar maar het sterkst vertegenwoordigt waren de Fransen en dat geeft niets maar als persoon van niet Franse nationaliteit voel je je niet welkom . Het begint al bij het ontbijt daar verwacht je in Griekenland begroet te worden met kalimera maar je krijgt steevast een bonjour en het maakt niet uit waar je vandaan komt met een bonjour en gebrabbel in Frans moet je het doen erg irritant zeker na de eerste week gaat dit zo irriteren !!! Verder is alle info betreffende activiteiten uitsluitend in het Frans en dus weet jij niet waar en wanneer er iets te doen is in het hotel zoals bijvoorbeeld een Griekse avond met folklore hebben wij niet gezien ..... wat wij wel gezien hebben is een storend aanwezig luid schreeuwend activiteiten team wat echt kei en keihard loopt te schreeuwen zelfs bij het rustigere zwembad bij de taverna restaurant was het nodig op stoelen te springen en als een waanzinnige te gaan staan schreeuwen in het Frans . En een karaoke avond wat wij als muzikanten wel grappig vonden { dachten we } gepresenteerd in het Frans met Franse liedjes .De Wellness dames spreken je ook weer aan in het Frans en maken een praatje in het Frans en als je daar dan niet op reageert omdat je geen frans spreekt dan corrigeert men dit niet naar Engels maar loopt gewoon door ....... asociaal !!! Excursies etc. in het Frans dus moet je voor begrijpelijke info over excursies naar Elysium travel wat in de straat van het hotel ligt voor uw uitstapjes { aanrader } . Dit is dus een hotel in de middle of nowhere dat ligt tussen twee dorpjes waar ook niets te doen is een hotel dat niets voor zijn niet Frans sprekende gasten organiseerd dus je moet jezelf goed kunnen vermaken en dus zou ik een ieder adviseren niet langer dan 1 week naar dit hotel te gaan als je geen Fransman bent. Groot respect voor de bediening in de restaurants en aan de bars die { wat ons verteld is } strikte instructies hebben Frans te spreken tegen alle gasten ! Het personeel rent zijn benen uit zijn lijf . De reden om Frans te spreken is dat de Fransen klagen als dit niet gebeurd ............ hoe komt u hierbij hieraan toe te geven ???!!! Laat ze naar de Cote d, Azure met vakantie gaan dan! U bent in Griekenland , u bent Grieks ik verwacht als Hollander ook niet dat ik begroet word met goedemorgen en datze de hele dag tulpen uit Amsterdam lopen te zingen ! Dit is absoluut te idioot voor woorden ! Wij hebben ons vooral de tweede week heel erg lopen ergeren en het was bepaald geen ontspannende vakantie ,we zijn zelfs buiten het hotel gaan eten om de echte griekse sfeer ,folklore en de tradities te proeven en de griek te ontmoeten. . En dan hebben we nog het geval dat het hotel evenementen organiseerd die de hotelgasten storen , zoals een zeilwedstrijd waarbij een gedeelte van het strand dicht gaat , een kinder verjaardagsfeestje waardoor je niet van het mooiste/koelste terras aan het strand gebruik kan maken in het taverna restaurant etc. Een totale afknapper !
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Top vakantie!

Marieke, 29-10-2016

Wij hebben het super naar ons zin gehad in dit hotel! Nette kamer met uitzicht op zee. De WC had bij ons wel eens kuren maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was erg uitgebreid en erg lekker! Strand was schoon en netjes. Het annimatieteam deed flink zijn best, helaas wel erg veel in het Frans. Het is aan te raden om gewoon een taxi te nemen naar de omliggende plaatsen en de bus vanuit het hotel naar Athene. De gewone lijnbus komt gewoon niet opdagen....vriendelijk personeel en de koffers worden naar de kamer gebracht. De foto's op de website van het hotel liegen niet en wij vonden het helemaal leuk en komen wellicht nog eens terug!
Gereisd met partner in mei 2016

Leuke vakantie, kamer te vernieuwen

rene_lux, 6-9-2016

De ontvangstbalie was goed. Men kan er Frans, Engels, Grieks, Pools. Voertaal van het schitterende animatieteam is Frans. De Kamer was proper, doch aan vernieuwing toe. Deze zou volgende winter worden hernieuwd. Het was een promokamer. Wifi enkel in de inkomhal. Goede keuken met vriendelijk personeel. Heel de dag en avond is er animatie voor elk wat wils. Goede kinderclub. De all-in was voldoende, er was een beperkte keuze van cocktails in de prijs inbegrepen.De andere cocktails waren te verkrijgen tegen betaling. Leuk strandje met daarvoor een beachrestaurant, met beachbar en rustig zwembad om rustig te relaxen. Enkel aan het grote zwembad was muziek en animatie. Elke week was er de cocktail van de directeur. Er was een zeer mooie Grieks-orthodoxe kapel. De laatste dag moet je wel om 12 uur je kamer hebben verlaten, maar ze geven je de kans om nog te douchen en om te kleden in een kamer. Prima service. Je mag ook niet vergeten dat Griekenland erg gebukt gaat onder de crisis.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Coast bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Coast in Marathonas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Coast scoort een 7.58 uit 10 op basis van 3 reviews.