3 reviews over Hotel Clubdorp Athenia in het Nederlands

Plien, 5-1-2006

Ik ben hier in 2004 geweest met mijn werk, en hoewel de medewerkers vriendelijk zijn vind ik ze eigenlijk niet echt behulpzaam. Het eten vond ik wel lekker en het buffet uitgebreid genoeg, maar de bungelows vond ik duidelijk van mindere kwaliteit maar wel schoon. Al met al zeker goed te doen, maar geen topper.
    Gereisd anders in januari 2006

Michele, 6-8-2005

Verouderd hotel met kamers die zeker aan renovatie toe zijn. Bij ons in de badkamer waren er verschillende tegels die van de muur gevallen waren. Er zijn 2 restaurants waar je wel lekker kunt eten. Groot buffet met veel variatie. In het grote restaurant moet je wel op tijd zijn anders heb je er geen plaats. Het is er altijd heel erg druk. Kleine reataurant is veel kalmer maar veel minder uitgebreid.Personeel is vriendelijk maar zullen zich zeker niet doodwerken. Je kan wel achter het hotel langs de zee wandelen op een verharde weg waar geen auto's rijden.
      Gereisd anders in augustus 2005

Lys, 23-5-2005

Familiekamers in het hotel direct naast lift en kamers zijn aan renovatie toe.

Wij waren er in mei 2005 en formule all inclusive was een grote ramp omdat het net geintroduceerd was. (Konden niet voor elkaar bestellen, konden geen koffie met muffin tegelijk bestellen ...) Medewerkers vriendelijk, niet daadkrachtig. Over bungalows kunnen wij niet oordelen.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubdorp Athenia in Marathonas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubdorp Athenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clubdorp Athenia scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.