Hotel Kassandra Inn ***

Kassandra Inn

2 reviews over Hotel Kassandra Inn in het Nederlands

marc&annemie, 25-4-2008

wij hadden een promokamer geboekt,absoluut niet aan te raden,ligt vlak aan drukke weg & inrichting nog minder dan "sober",wij hebben onze kamer geruild voor een standaardkamer(met opleg),die was prima,ruim,netjes&rustig.Een groot zwembad waar je heerlijk in kon zwemmen,spijtig dat je er om 18u uit moest,het weer & sfeer was te goed om zo vroeg te moeten opstappen aan het zwembad!personeel zeer vriendelijk,airco werkte zo goed als niet;prachtige tuin!een beetje aan onderhoud toe,zeker het zwembad,voor de rest prima!
Gereisd met partner in april 2008

Kim, 16-8-2006

Ik ben hier samen met mijn vriend heen geweest een paar weken terug. Kassandra inn is een apart complex bij hotel kassandra palace. We mochten alle faciliteiten gebruiken van kassandra palace. Hotel kassandra inn is een prima hotel. De kamers zijn wel oud maar wel schoon. Helaas kun je wat overlast hebben van de auto's die voorbij komen rijden, maar op zich met de deur dicht valt het mee. Je betaalt voor kassandra inn een stuk minder dus dat merk je aan de kamers.

Verder is alles prima, mooie tuinen, een schitterend strand met cristalhelder blauw water. Je betaalt hier wel voor de ligbedden. Eten is prima.. ALs je van grieks eten houdt heb je pech , dat is er niet veel. Aan te raden de griekse avond in de taverna. Heerlijk eten (grieks) en leuke muziek en dans. Bijna elke avond organiseert het animatieteam iets leuks. Voor jong en oud een heel leuk hotel. Personeel vriendelijk is vriendelijk. Voor een leuke prijs, een lijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kassandra Inn in Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kassandra Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kassandra Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.