Bungalow Likouresi Village ****

Bungalow Likouresi Village
Likouresi Village

1 review over Bungalow Likouresi Village in het Nederlands

Super bungalow in prachtige omgeving

smit-kooten.a, 26-8-2012

Kleinschalig chalet-parkje aan de zuidkant van Karpenisi. Keurige bungalow, in ons geval met 2 slaapkamers met elk een badkamer, wat een luxe! Lekker veel ruimte en tv met veel zenders (geen nederlandse, maar toch). Zeer gastvrije ontvangst. Wij hadden geboekt zonder ontbijt, toch stond er op het aanrecht (met complete inventaris) een mandje met cupjes boter, jam, honing e.d. en was de koelkast min of meer gevuld. De volgende dag kregen we er zelfs een brood bij geleverd. De eigenaar is zeer bereid om je alles te vertellen over de omgeving en om tips te geven over de tocht die je wilt maken. Wij kwamen hier terecht omdat er geen campings in deze omgeving zijn, wij vonden dit een zeer goed alternatief! Je zit een eindje van het centrum, maar met de auto ben je daar in 5 minuten. Voor de kinderen weinig faciliteiten, een zwembad mist b.v. en de speelplaats is vooral voor de allerkleinsten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Likouresi Village in Karpenissi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Likouresi Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Likouresi Village scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.