Appartement Pagaseon **

8,5

4 reviews over Appartement Pagaseon in het Nederlands

Ideale locatie!

Marlous Dieleman, 8-7-2017

Wij hebben een topvakantie gehad in het pittoreske Pagaseon Studios in Kala Nera. We hadden een twee kamer appartement. Het personeel is erg vriendelijk en in de weer. Onze douche lekte twee keer en dit werd snel verholpen. De inrichting is wat gedateerd, maar het zwembad en de locatie dichtbij het leuke plaatsje en het strand maken dit goed. Elke dag wordt er schoongemaakt en bij de eigenaren kun je terecht voor leuke tips. Ze spreken goed Engels. Tijdens onze vakantie was ik jarig en toen stond er een fles wijn en een bosje bloemen in het appartement, erg attent! De airco doet het goed, maar maakt wel wat herrie. Hier waren we echter snel aan gewend. Bij de bar kun je alleen drankjes bestellen. Het kinderbadje was ideaal voor onze tweejarige dochter! Wij hebben het heerlijk gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig mooi

Hans en Ria Rokebrand, 28-10-2008

Oktober 2008.

Twee volwassenen en een kind van 10 jaar. Prima appartement met leuk ruim balkon. Zelfs in oktober waren er nog voldoende tavernes open. De grote stad Volos is ongeveer 15-20 minuten rijden. Wij hebben erg genoten!

Gereisd familie in oktober 2008

Goed begin van de vakantie

Sanne, 17-9-2008

Wij hebben de eerste 7 nachten van onze vakantie bij Pagaseon in Kala Nera doorgebracht. Prima studios, goed schoongehouden, bedden waren wel te hard maar de kwaliteit over het geheel genomen was goed. Mooi zwembad, vriendelijke en behulpzame eigenaar. Rest van de gasten voornamelijk Grieks. De prijs/kwaliteit verhouding was echt heel erg goed, verblijf in september is spotgoedkoop. De rest van de vakantie zijn wij in andere plaatsen geweest - Kala Nera is een aardig plaatsje maar er zijn veel mooiere plaatsen op Pilion.
Gereisd met partner in september 2008

Helga, 30-5-2008

We zijn net 9 dagen op vakantie geweest naar Pagaseon in Kala Nera en het was in één woord geweldig!We hadden tickets geboekt naar Thessaloniki en vanaf daar met een huurauto naar Pilion. Pagaseon ligt in een rustig straatje precies achter de boulevard en d.m.v. 'n smal paadje ben je in hooguit 2 minuutjes op de boulevard en 't strand. Het is een ontzettend mooi, niet te groot app.complex met een zwembad. Het complex zag er helemaal top uit, alles netjes bijgehouden en ook 't app./studio die wij hadden was prima met een fijn balkon. Over de eigenaar Dimitris niks dan lof, echt een hele vriendelijk man die altijd voor zijn gasten klaar staat!Kortom, we zijn ontzettend blij dat onze keus op Pagaseon is gevallen en we een hele fijne vakantie hier hebben gehad.
Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pagaseon in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pagaseon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pagaseon scoort een 8.45 uit 10 op basis van 5 reviews.