Appartement Okeanis Studios **

Okeanis Studios
8,5

2 reviews over Appartement Okeanis Studios in het Nederlands

Joop en Hanneke, 16-6-2007

Met eigen auto naar Griekenland gegaan en 2 weken bij Okeanis vakantie gevierd. Een perfecte plek zo aan zee en het gezellige Kala Nera op loopafstand. Een echte aanrader, ook voor degenen met kinderen!
    Gereisd anders in juni 2007

Koos en Marion Polderman, 2-6-2007

Wij zijn 9 jaar geleden al in Kala Nera geweest en het is er heerlijk vertoeven.Toen zaten we in een studio van Okeanis.Het zijn mooie studio's en als je beneden zit heb je een terras voor en achter je studio.De service was heel goed.

Over 2 weken gaan weer naar Kala Nera maar dan zitten we in andere lokatie lokatie.

Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Okeanis Studios in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Okeanis Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Okeanis Studios scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.