Appartement Strand Village ****

Strand Village

12 reviews over Appartement Strand Village in het Nederlands

Niet mijn keuze

Kostas, 4-1-2011

Ben hier geweest in 2001. Met ouders, broers met aanhang, mijn vrouw en twee kids. Prachtige kamer. Lekker ruim en schoon. Weinig voor de kinderen. Het centrum was top. Was wel een vakantie om te koesteren. We hadden deze reis gekregen maar zou het zelf niet kiezen. Vakantie was leuk maar vooral emotioneel. Mijn vader was een griek en erg ziek. Hij wilde nog 1 keer met heel het gezin naar zijn vaderland. Dat is gelukt. 2 Jaar later overleed hij.
Gereisd met vrienden in juni 2001

Danielle, 22-6-2006

dit jaar voor het eerst in strand village geweest, vond het op zich erg top, het enige nadeel was dat de lift aan de strand kant het niet deed, dit was lastig met de kinderwagen die nu de trap op en af getilt moest worden.

het plaatsje was erg leuk niet erg toeristisch veel grieken in het weekend

Gereisd anders in juni 2006

Arnold, 17-6-2006

Mooi app.complex, ligging direct aan strand is perfect, inderdaad prijzige ligbedden en parasols.Personeel erg gastvrij,vriendelijk en behulpzaam.

Een tip voor 't avondeten, niet doen in dit app.complex, sfeerloze tl lampen in restaurant wat totaal niets uitstraalt, kost weinig, maar je hebt er ook niet veel.

Helaas buiten snackbar en supermarkt nog niet open, vorig jaar dezelfde tijd wel (begin Mei)

Ruime kamers met groot balkon,met geluk prachtig uitzicht over zee.

Vorig jaar zijn we ook in Strand Village geweest, absoluut top, nu wat minder. Nieuwe eigenaar sinds dit jaar,'n hotelketen.

Nu wat minder schoon, minder onderhouden, en als ook 't vaste personeel er weg wil....ik vrees 't begin van 't eind.

Hopelijk is dit niet zo want 't was er zo verschrikkelijk goed, en wat moet worden gezegd, hulde voor 't personeel, die doen echt supergoed hun best!!

Gereisd anders in juni 2006

Familie van der Aar, 20-1-2006

Na verschillende Griekse eilanden bezocht te hebben, nu het vasteland. Er waren veel Grieken die hier hun tweede huisje hadden, dat merkte je vooral in de weekenden. Gezellig dorpje met vertier, vooral rondom het plein. Erg mooi complex, met prachtige binnentuin. Jammer dat er geen ligbedden bij het zwembad waren. Strand prima, personeel erg vriendelijk. Genoten van manusje van alles Leonardo!
        Gereisd anders in januari 2006

Cypra, 14-9-2005

Keurig app. complex, netjes en ruim. Ligging tov strand en centrum is prima.Hanioti is erg gezellig!In sept. weining NL, wel veel mensen uit oostbloklanden. App.ligt aan het kiezelstrand(waterschoenen!). Ligbedden(met parasol) kosten 5,- p.d. Helaas zaten wij aan de verkeerde kant van het app. op nog geen 30 mtr volop bouwwerkzaamheden!Vanaf 8.00 uur 's morgens,zorgde dit voor veel geluidsoverlast en inderdaad nauwelijks zeezicht meer!!Tip: huur een auto(goedkoper direkt bij boeking).Dit is goed te doen en erg leuk!
          Gereisd anders in september 2005

Fam. Nebbeling, 25-8-2005

Prachtig park pal aan (zand/kiezel)strand gelegen. Pas wel op voor zeeëgels (waterschoenen aan! Centrum met vele restaurants en winkels. Vooral s'avonds zeer druk en levendig. Gezellig plaatsje. Zeker voor herhaling vatbaar. Helaas tijdens ons verblijf drukke bouwwerkzaamheden nieuw complex pal naast Strand Village, waardoor ook zeezicht veel minder is! Hierdoor ook geluidsoverlast. Verder prima.
            Gereisd anders in augustus 2005

Olaf, 15-8-2005

mooie appartementen, zeer netjes, ruim en compleet. De ligging is erg goed. Net buiten het centrum. Strand Village heeft zijn eigen strand met (wel prijzige) stoelen en parasols. De keuken is erg goed om 's middags te eten. Genoeg keuze en traditionele gerechten. Het centrum is 5 minuten lopen en erg gezellig. Leuke restaurants en een gezellig pleintje.
              Gereisd anders in augustus 2005

Reinier, 6-7-2005

Prachtig mooi, na een transfer van 2 uur in de bus zitten is het een verademing, heerlijk strand en zwembad en vriendelijke mensen, alles is compleet daar. in het dorpje kan je lekker slenteren en lekker eten. uitstapje naar Thessaloniki en rond Athos is aan te raden.

In Kalithea kan je waanzinnig goed stappen met clubs/disco's waar we in nederland nog van kunnen leren!!

Gereisd anders in juli 2005

Frank, 5-6-2005

Goed appartement, groot, en zoals de anderen ook hebben gezegd: de service is uitstekend en het personeel zeer vriendelijk. Christos van de receptie is puik! Jannis de barman is gek op sfakianakis. (wij ook trouwens). omgeving alleen erg rustig. Blijkt een streek te zijn voor rijke grieken uit Thessaloniki...
                  Gereisd anders in juni 2005

H. Heijnen, 8-1-2005

Uitstekend appartement met alle faciliteiten die nodig zijn voor een geslaagde vakantie. Plaatsje is niet al te groot, echter groeit met de week. Overwegend Engelse toeristen en in het weekend grieken. Mooi strand en alles in de omgeving wat nodig is voor een perfecte vakantie. Niet geschikt voor discogangers. Echter voldoende mogelijkheden om te stappen in cafes en voor nachtclubs kun je terecht in naastgelegen plaatsen. Met de taxi kost je dat een kwartiertje. Toppertje qua prijs/kwaliteit.
                    Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Strand Village in Hanioti (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Strand Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Strand Village scoort een 8 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: