Aparthotel Sunrise **

Aparthotel Sunrise **
9,4

Uitstekend

14 reviews over Aparthotel Sunrise in het Nederlands

Leuk hotel/ appartement en sfeervolle tuin

Gaby Hulzentop, 1-7-2017

Sunrise is een familie hotel waar service en vriendelijkheid bovenaan staan. Hebben heerlijke dagen hier gehad. Helemaal in het groen (mooie tuin)... advies wel muggen afwerende middelen meenemen
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Klara van Zuijdam, 23-8-2016

Mooi, ruim en schoon appartement met 2 balkons. Dicht bij strand, taberna's alles op loopafstand. Een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Niet bijzonder

Don, 25-6-2016

Sunrise ligt aan het einde van een zijstrast van de boulevard beetje weggestopt, is niet super modern maar wel netjes, alles is aanwezig . Behalve de douche dat is om te huilen, veeeel te klein, dat kan echt niet. Van het ontbijt, als jedat er bij hebt, moet je niets van verwachten, ze hebben geen keuken , dus alles komt verpakt bij de super vandaan. Personeel alle lof super vriendelijk doen alles wat mogelijk is.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke ontspannen vakantie!

J.tervoort, 8-6-2015

Zeer vriendelijke mensen en n goed onderhouden accomodatie. Je merkt dat ze er plezier in hebben!

Ruim appartement en ook als je zelf wat eten wilt maken is dat heel goed te doen. Diverse supermarkten in de nabijheid.

Alles op loopafstand!

Gereisd met partner in mei 2015

een echte traditionele Griekse vakantie

Ger en Billa, 22-9-2013

Enige minpuntje van het appartement was de typisch Griekse veel te kleine douche ruimte. Zeer hulpvaardig vriendelijk personeel
Gereisd met partner in augustus 2013

Genoten!

Janneke, 3-8-2013

Sun Rise is een mooi, schoon, ruim appartement met een ruime keuken, koelkast en airco, die we ook echt wel nodig hadden 's nachts! Super ligging, 200 mtr en je bent bij het strandje, dan een eindje verder en je bent aan het begin van de taverna''s etc. Voor ons was het geweldig, en het personeel is ook uitermate vriendelijk, Er is een superschoon zwembad, dat om de 2 dagen gereinigd wordt, alles is gewoon perfekt voor Griekse begrippen, en we spreken uit ervaring na 13 jaar Griekenland :-) Elke 2 dagen schoon bedlinnen en handdoeken, echt te luxe! Ik weet niet hoe de studio's zijn, wij zaten in een 2 kamer app. 's Avonds is het ook erg rustig, na 12 uur hoor je bijna niemand meer! Heerlijk op het balkon gezeten met een wijntje en ouzootje. Kortom: aanbevolen voor mensen die een relaxte vakantie willen, alles is in de buurt, en parkeren voor de huurauto is ook super. Altijd plek!! Touroperator, bedankt!!,Het was fantastisch!
Gereisd met partner in juli 2013

Perfecte accommodatie

W&J Lammertink, 8-7-2012

Appartement Sunrise heeft zeer zeker bijgedragen aan een fijne vakantie. Goed appartement met heerlijk zwembad, perfecte verzorging door zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. De keukeninrichting is Grieks, d.w.z. minimaal doch voldoende. Dicht bij centrum met vele restaurantjes. Strand is vlakbij, doch zonder aanwezigheid van parasols en/of ligbedden.
    Gereisd met partner in juni 2012

Heel goed.

hans_11, 7-11-2011

Heel fijn hotel. De ligging is perfect, op loop afstand van de boulevard. Goede busverbinding waardoor je de rest van het eiland ook kunt bekijken.

Wij hebben deze reis zelf uitgestippelt, gevlogen met Malev, dit i.v.m. de perfecte vliegtijden. Complimenten voor de beheerders familie die er echt alles aan deden om het naar je zin te maken. Kom je s'avonds terug liggen er 4 dikke plakken zelfgebakken appelcake op je te wachten. 3 dagen later staat er een eigen gemaakt taartje voor ons klaar. Waar maak je dat nou mee als je ergens voor het eerst komt? We hadden niet het gevoel dat we voor het eerst kwamen, we werden zo spontaan welkom geheten, was net of we al jaren kwamen. Echt hele leuke mensen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Ideaal voor een vakantie tussen de Grieken

Mirjam, 19-6-2011

Sun Rise heeft ruime appartementen, goed ingericht, op wandelafstand van de boulevard en toch rustig gelegen. Het zwembad is prima met niet teveel chloor. Buiten het hoogseizoen is het niet heel druk, met vooral in het weekend Griekse vakantiegangers. Het is een perfecte stek voor zelfstandige vakantiegangers die op eigen gelegenheid dit schitterende eiland willen verkennen.
        Gereisd met partner in mei 2011

Super

Fam. Wuijster, 15-8-2010

Appartement Sunrise in Eretria (op Evia) is een goed en netjes verzorgd complex. We kregen om de dag en soms elke dag schone handdoeken en lakens.

De familie was erg vriendelijk en hulpvaardig.

Er is een heerlijk zwembad en apart zwembadje voor de kleintjes.

Sunrise ligt in een rustige omgeving maar dichtbij het centrum. Bakker en supermarkt is 5 a 10 min lopen. Wij hebben dit appartement geboekt via Prinos reizen een perfecte keuze mede door Jacqeuline zelf en haar collega's. Super, bedankt!

Gereisd familie in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Sunrise** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunrise in Eretria (op Evia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunrise scoort een 9.36 uit 10 op basis van 16 reviews.