Hotel Athenaeum Intercontinental

Hotel Athenaeum Intercontinental
Athenaeum Intercontinental

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Athenaeum Intercontinental bij:

1 review over Hotel Athenaeum Intercontinental in het Nederlands

Fantastisch topklasse hotel

R Timmermans, 20-3-2009

Hotel ligt net buiten het toeristische centrum van Athene, op zo'n 20 minuten lopen van het Parthenon. Het is een groot modern gebouw, dat van buiten niet erg imposant aandoet.

Van binnen is het echter een paleisje! Een enorme marmeren lobby met een prachtige receptie. Met ons gezon van 4 personen hadden we een junior suite geboekt, met 4 enorme bedden, twee mega TV's een zithoek en een eethoek. Een balzaal van 12 bij 12 meter. Uitzicht niet geweldig, maar i.v.m. de hitte hielden we de gordijnen toch dicht.

Hotel beschikt over een mooi zwembad met diepe en ondiepe gedeeltes. Naats het zwembad een groot terras waar je prima kunt eten. Op het dak ook een groot terras, met uitzicht op het Parthenon, naast een sjiek sterrenrestaurant.

Ontbijt is achterlijk duur (30 Euro p.p.) maar is zo ongeveer het grootste buffet dat ik ooit heb gezien, met alle ontbijtproducten uit de hele wereld.

Sfeer is niet echt Grieks, wel heel internationaal. Prima voor een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athenaeum Intercontinental in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athenaeum Intercontinental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Athenaeum Intercontinental scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.