Hotel Arethusa ***

7,2

6 reviews over Hotel Arethusa in het Nederlands

Absoluut een aanrader.

., 10-6-2015

Ik kom er al meer dan 10 jaar elk jaar opnieuw.Het is een zeer centraal gelegen hotel met alle services van een goed Grieks hotel.Maar ik wil er nu pas een beoordeling over geven.Mijn verblijf was er elke keer een succes.Correcte service ,stijlvol,vriendelijk,met aandacht voor elke gast van welk land of werelddeel je ook naar Athene komt.Het negen verdiepingen tellend hotel beschikt over twee liften die probleemloos werken.Voor wie met de airport -bus in Athene aankomt is het nog geen 25 meter.Heel praktisch voor al die bagage die mee moet.Het ontbijt is schitterend en ruim in keuze.Rustig en zonder negatieve aanmerkingen.Er is ook een ruime keuze aan mogelijkheden om de stad Athene en de haven van Pireus de bezichtigen.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Optimale prijs-prestatieverhouding

Vincent Vreeken, 13-11-2013

Ik heb vier nachten doorgebracht in dit hotel en tot grote tevredenheid. Mails worden direct beantwoord, ik kreeg op verzoek een heel rustige kamer (niet aan de straatzijde), ik kon mijn instapkaart laten printen en op de dag van de Marathon ging de ontbijtzaal al half zes open, zodat de lopers nog uitgebreid konden ontbijten voor de zware prestatie. Het is niet het toppunt van luxe, maar wat wil je? 32 euro per nacht inclusief uitgebreid ontbijtbuffet en WiFi grenzend aan het belangrijkste plein van Athene en de gezelligste wijken van de stad. Als ik nog eens naar Athene ga kies ik weer voor dit hotel.
Gereisd alleenreizend in november 2013

Geweldig hotel

Harma Dijkstra, 28-7-2010

Hoewel sommige mensen de kamers te klein vinden hadden wij hier totaal geen moeite mee.

Echt niet te klein.

50 meter van het Syntagmaplein.

Geweldige tijd hier gehad!

Gereisd met partner in juli 2010

Wim, 24-3-2006

Een schande dat zo'n hotel in 2006 nog bestaat!!
    Gereisd anders in maart 2006

Joanna, 31-5-2005

Zaten in 1998 in dit hotel voor flydrive eigenlijk voor 2 nachten maar

hebben de laatste nacht kunnen switchen naar Stanley. Enige pluspunt is de ligging. Voor het overige: armmoedig interieur, verouderde badkamer en ook

nog onveilig want delichtbak hing zowat in de douche!), onpersoonlijke bediening: kortom: geen aanrader!

Gereisd anders in mei 2005

Louise, 20-4-2005

Zat bij een flydrive van HI dit hotel voor 2 nachten inbegrepen. Midden in het centrum; in zoverre is ligging ideaal. Maar aangezien ik een auto bij mij had, was het een nachtmerrie om er te komen. Bij het uitladen van de bagage gelijk ook een parkeerbon te pakken omdat politiebureau er tegenover zat. Auto kon ik moeizaam in de buurt op een betaald privé parkeerterreintje kwijt. Hotelkamers zijn eenvoudig, niet best onderhouden; douche piepklein. Hotelbediening niet erg vriendelijk.
        Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arethusa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arethusa in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arethusa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arethusa scoort een 7.21 uit 10 op basis van 8 reviews.