Hotel Amaryllis Inn **

Matig

13 reviews over Hotel Amaryllis Inn in het Nederlands

Redelijk hotel

menno, 30-7-2009

Het hotel ligt op paar honderd meter van een metrostation. De straat waar het hotel in gelegen was, was een soort hang plaats voor onbetrouwbaar volk. De kamer was in redelijke staat, enige manco was dat het bad lekte waardoor de vloerbedekking in de kamer steeds natter werd. Stad zelf is helemaal te gek
Gereisd met partner in maart 2007

waardeloos

j.m., 21-10-2008

Ligging in een buurt waar ondanks veel politieaanwezigheid het s avonds niet prettig voelt. Geen douche, geen stop in bad. Geen verschoning lakens gedurende de dagen. Zeer beperkt ontbijt. Personeel was vriendelijk.

Wel dicht gelegen bij de Acropolis, 10 miuten lope.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

dit nooit meer.

F. Tafrischian, 4-10-2008

Onze hotel lag in het meest drukke en vuile gedeelte van het centrum. voor onze hotel zaten altijdijd drugsverslaafde mensen drugs te gebruiken. De straat waar onze hotel zich bevond was 24 uur druk met onder andere drugsveslaafde mensen en polizie, we hebben geen minuut rust kunnen vinden in onze kamer!! deden we het raam dicht hadden we last van de warmte, deden we het raam open kregen we geen rust van het lawaai op straat. Maar ook 24 uur verkeerden autos langs onze hotel op straat. Dit willen we "echt" nooit meer!!!!!!!!!!
Gereisd met partner in september 2008

netjes maar slechte omgeving

Meike van Roosmalen, 4-8-2008

de straat waar het hotel stond was zeer rumourig en onveilig. er liep veel volk op straat en je zou er niet alleen rond moeten lopen. gelukkig was het hotel zelf wel een oase van rust!
Gereisd met partner in juli 2008

Marloes, 16-4-2008

Ben er een tijdje geleden met school geweest. Het is geen luxe hotel, maar de kamers waren best ruim en de douche/bad en de wc waren schoon. De koelkast werkte goed, maar de vriezer was een beetje wisselvallig. De airco werkte ook goed! Er kwam geen warm water uit de douche, maar dat vond ik niet erg, met 45 graden buiten. Het ontbijt stelde niet zoveel voor en onze sinaasappelsap werd aangelengd met water, maar er was genoeg en het was niet vies ofzo. De buurt is inderdaad niet al te rustig en op de eerste avond werd er voor onze kamer (buiten) iemand opgepakt door de politie, maar er zijn ook kamers met uitzicht op een binnenplaatsje, die vast wat rustiger zijn, ook al vond ik de drukte niet storend, het hoort eigenlijk wel bij de stad.

Gereisd met vrienden in april 2008

G. Beers, 10-4-2008

het hotel was voor wat wij ervan verwachten voldoende. De omgeving was toen wij er waren bepaald dreigend te noemen. Groepen (mannen) uit verschillende culturen die elkaar opzochten en uitdaagden bevolkten de straat. Er werd op straat ook drugs gedeald. Zelf zijn wij niet lastig gevallen.
Gereisd met partner in april 2007

Gryphonrider, 8-11-2007

Slechte ligging (buurt), onze indruk van de kamer was matig. Ontbijt is eenvoudig maar goed.

Twee vrouwelijke hotelgasten vertelden ons tijdens het ontbijt dat ze al in hun derde hotelkamer zaten! Eerste hotelkamer had beestjes in de matras (!), tweede rioollucht uit de WC..

Gereisd met partner in november 2007

Renske, 29-10-2007

Wat een ophef allemaal over de buurt van het hotel. Je zou er niet met 2 vrouwen naartoe moeten gaan en zo. We waren wel angstig door al die verhalen, Nou wij zijn er vorige week 8 dagen geweest, als 2 blonde vrouwen, 20 en 50 jaar oud en die mensen daar deden heeeelemaal niks. Wat een overdreven verhaal. Ja het klopt dat er veel albanezen zitten en dat het niet de netste buurt is maar als je gewoon doorloopt, je tas bij houdt en niet ingaat op de opmerkingen de HEEL SOMS gemaakt worden is er niks aan de hand.

Het personeel in het hotel is super vriendelijk, het ontbijt is niet geweldig maar dat is algemeen bekend in Griekenland, alles is wat verouderd maar verder is het een goed hotelletje.

De ligging is geweldig, 5 minuten van het Omonia Square waar ook een metro station is. Dit is echt super handig. Wij hebben een geweldige week gehad!!!!!

Gereisd familie in oktober 2007

Isa, 26-10-2007

Verschrikkelijk hotel, alleen naar buiten daar zou ik maar niet uit proberen. er staan drugs verslaafden prakties bij de ingang, dealers. Ook buitenlanders die je bijna de kleren van het lijf kijken en in die straat ben ik zelf bijna beroofd geweest. Het personeel is wel vriendelijk maar verdacht. Ik vertrauw het daar echt niet. En voor Kinderen.. ik zou het niet uitproberen.

De kamers vond ik ook erg onsmakelijk erg vies en benouwd.. kon amper een stap verzetten. Er staat op de site dat er een bad in zit? nou zit er in! je kan er alleen niet in liggen zo klein en vies. En balkon had ik ook, waar je alleen op kon staan zo klein en uitzicht op bijna instortende huizen.

Voor mij nooit weer. ik vond wel dat deze dingen gemeld mogen worden! vooral als je met kinderen gaat of als vriendinnen. Ik vind het echt niet kunnen en niet te vertrauwen op deze manier. zou bijna een klacht indiennen.

Gereisd familie in januari 2006

A. Verdoes, 22-8-2007

De ligging ten opzichte van het centrum is fantastisch. In 5 minuten zit je in het midden van de stad. Ook voor een redelijke prijs met acceptabele kamers! Altijd een portier.

Alleen de wijk waarin het ligt is slecht. Ik zou als ik er met alleen een vriendin alleen was me niet veilig voelen in de avond.

Maar met een man erbij is er geen enkel probleem. Maar stuur er geen alleenstaande vrouwen naar toe. Of waarschuw ze voor de wijk.

Verder heb ik er me er niet onveilig gevoeld hoor!

Gereisd zakelijk in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amaryllis Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amaryllis Inn in Athene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amaryllis Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amaryllis Inn scoort een 5.12 uit 10 op basis van 17 reviews.