7,5

4 reviews over Hotel Villa Edem in het Nederlands

lekker rustig

Wilma en René, 6-8-2009

Edem is een rustig complex vanaf de weg is het niet te zien dus geen last van het auto verkeer. De ligging is geweldig je bent zo in het gezellige centrum van Thassos-Stad vooral de oude haven is gezellig. Het zwembad is klein maar om even af te koelen na een dagje strand is het genoeg, wil je bij een groot zwembad een dagje liggen ga naar de buren aan de overkant (daar zitten wel veel Nederlanders) maar het heeft wel een lekker groot zwembad (niet voor kleine kinderen, vrij diep). In Edem komen vooral de Grieken zelf, vraag wel om een kamer aan de zijkant die liggen lekker in de schaduw, de inrichting is echt Grieks maar ach je komt er allleen om te slapen en dat doen de bedden daar heel goed. Nog nooit zo goed geslapen. Thassos zelf is een leuk en mooi eiland lekker rustig, vooral Skala Marion is een leuk dorpje. En het strand bij Skala Prinos is heel goed, even helemaal naar het eind doorrijden (strand met blauwe vlag).
Gereisd met partner in juli 2008

prima accommodatie

Rina, 29-6-2009

We zijn 2 weken in Villa Edem geweest en het was prima. We verbleven in een 2-kamerappartement op de 2de verdieping. Bij binnenkomst had je de kleine kitchenette en een slaapnis met 2 bedden, hier stond tevens het kinderbedje voor onze zoon. Om wat ruimte te winnen hebben we 1 bed weg laten halen. Verder was er een badkamer met handdouche en een aparte slaapkamer. Griekse eenvoud maar schoon. Heerlijke tuin met zwembad erbij en een goede ligging, je loopt zo naar het centrum en het strand. Thassos is een heerlijk, grieks eiland en uitermate geschikt voor mensen die van kleinschalig toerisme houden
Gereisd familie in juni 2009

prima verblijf

martine, 17-6-2009

Ik verbleef in een studio van villa Edem.

Goede bedden, schone kamer. Wel heel klein, kleine badkamer en een minimaal keukenblokje. Maar...daar kom je ook niet voor, op Thassos ben je vaak een hele dag op pad en je komt hier om te slapen en dat gaat prima.

Leuk barretje en een prima zwembadje.

Je loopt binnen 2 minuten naar het centrum, wat erg gezellig en knus is

Ik vind het een aanrader!!

Gereisd alleenreizend in juni 2009

E.Baan, 12-11-2007

Jammer dat dit prachtige complex niet meer in de nederlandse zomergidsen vermeld staat.Wellicht komt daar weer verandering in.Het is voor ons een uitstekende uitvalsbasis voor heerlijke dagen in en op Thassos.
Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Edem in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Edem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Edem scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.