Villa Thassian

9,2

11 reviews over Villa Thassian in het Nederlands

super vakatie!

natasja, 8-9-2011

wij zijn 2x op deze lokatie op vakantie geweest, met kinderen 0-7 jaar. Absoluut lekker huis, zwembad, en rustig eiland. Een huurauto is wel handig, maar er zijn ook fietsen te gebruiken (als je van een klim houd) Het eiland is klein genoeg om er in 1 dag omheen te reiden - erg leuk met genoeg te doen onderweg. De stranden zijn mooi en goed onderhouden. Het villa complex ligt mooi op een heuvel met uitzicht over de baai, tussen de olijf bomen en is goed verzorgd.De air-co maakt het slapen voor de kinderen tot geen probleem en de rolgordijnen maken het heerlijk donker - ook tijdens de siesta!

Volgend jaar weer!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Prachtig uitzicht, super locatie

ineke, 15-8-2011

Villa Thassian , huisje nr 6, laatste aan het einde van de weg...erg steil, huurauto is een must. Super locatie, wel veel wespen en bijen. Huisje is practisch ingericht en weinig meubels binnen maar in deze tijd van het jaar leef je toch buiten. Lekkere ligbedden buiten, grote parasol en dat is wel nodig! Geen avondzon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

prachtige villa

g bredewout, 14-6-2011

Wij 2 stellen 55 plussers hebben genoten van dit mooie groene eiland er is genoeg te zien. De villa was fantastisch er ontbrak werkelijk niets aan. Wij vonden het zwembad geweldig elke dag wel gezwommen.Onze complimenten voor de eigenaresse.Bij de haven is het gezellig veel terrasjes en eettentjes lekker eten en niet duur.En je kunt daar een heerlijke wandeling maken.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Geweldig! (met wat conditie)

Nicky, 9-3-2011

Thassian Villas (nr. 1).

Mooie ruime villa, auto is wel een must have, aangezien je aan een hellende weg ligt. en met wat minder conditie is dat bij 36 graden met boodschappen erg vermoeiend! Bij het zwembad erg veel wespen, na verloop van tijd ligt het hele water vol, en buiten eten lukt ook niet erg rustig. Badkamers zijn prima en als er iets gerepareerd moet worden komt een aardige oude man dit meteen (of de volgende dag) doen.

Min puntje; de eigenaresse is niet goed te bereiken (vaak afwezig). Zij zou namelijk een taxi voor ons regelen naar de veerboot. alleen de taxi kwam nooit opdagen. Zij was niet aanwezig, maar gelukkig haar man wel, en die heeft ons (net op tijd!!) gebracht.

Minder leuke manier om je vakantie te eindigen.

Naast deze puntjes was het echt een super villa, op een fantastisch mooi eiland!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

lekker genieten

thomas, 27-9-2010

wij hebben lekker genoten in deze villas.

wij waren er met twee kinderen in sept.veel wespen.dat was het enige minpuntje.de villa was top.echt een aanrader.een auto is een must vinden wij.je moet het eiland gewoon hebben gezien.een rondrit over het eiland is ca.100km

en zeker de moeite waard.

vlakbij de villas ligt golden beach.supermooi spierwit zand op ca 15min rijden.

Thassos stad is een leuk stadje met veel restaurantjes en leuke winkeltjes.

het eten is goed en niet duur.

al met al kan ik zeggen dat wij er beslist nog een keertje terug zullen komen.

Gereisd met vrienden in september 2010

Prachtig huis!

Familie Elzinga, 1-5-2010

Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Zwembad is nog koud in eind april. Goeie bedden en veel ruimte. Zeer complete inrichting. S'avonds geen zon, dat is jammer.
Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Comfortabel, luxe, prachtige plek...

Familie Beunder, 4-6-2009

Wij zaten in villa nr. 6 van 19/5-02/6 2009. Dat bleek de villa met het mooiste uitzicht (over Limenas) en de meeste privacy, maar in de andere 5 zit je ook prima. Zeer compleet ingericht, voor ons begrip gewoon luxe. Huurauto is een must, zeker voor ons. Heerlijk zwembad, moesten we vnl wel zelf schoonhouden maar dat vonden we geen probleem. Een mooie rustige locatie, met veel vogelgeluiden om je heen. Ook ander rumoer zoals hondengeblaf, maar dat hoort bij Griekenland. Vanwege de vele niveauverschillen, zeker bij de zwembaden, niet geschikt voor hen die slecht ter been zijn, en ook niet zo veilig voor de kleintjes.

We hebben een heerlijke week gehad; voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Het luxe leven

John, Frances en Berry, 19-8-2008

Twee weken doorgebracht op Thassos, waarvan de eerste week in een villa. Dat hadden we wel 2 weken willen hebben. Super accomodatie, super ligging en een super eigenaresse! Huur een auto (de eigenaresse heeft connecties) en ga over het eiland. Zoek de lagune, ga naar de waterval, geniet van Paradise beach (veel rustiger dan Golden Beach) en geniet van iedere minuut die je op het eiland mag zijn. Deze zeer luxe villa is het rustige vertrekpunt van alles. Eigen zwembad, super sanitair en groenten uit de moestuin.... Leven als een God op Thassos.
    Gereisd familie in juli 2008

Annette Brouwer, 7-7-2008

Wij zijn net terug uit Thassos en willen deze 6 villa's echt aanraden. Wat een heerlijke luxe! De villa is van werkelijk alle gemakken en luxe voorzien, o.a. een BBQ/ wasmachine/afwasmachine/bubble-bad/eigen privé-zwembad met ligbedden en vooral het uitzicht over de baai is verbluffend. De Nederlandse eigenaresse, Elsbeth, doet er alles aan om het iedereen naar z'n zin te maken. Dus echt een aanrader, het ligt wel iets lopen van hartje centrum, maar de rust die je bij de villa hebt is absoluut ook veel waard. Alleen mensen die slecht ter been zijn dienen echt een huurauto te regelen, want het is een aardige klim naar boven via een hellende weg. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het uit eten gaan is echt heel goedkoop en Thassos is gelukkig nog aardig ongerept, dus absoluut geen massa-toerisme.
      Gereisd familie in juli 2008

Jansen, 15-8-2006

Willy

In augustus 2006 waren wij 2 weken in een Thassian Villa. Heerlijke vakantie gehad. Fijn huis, alles aanwezig. Heerlijk zwembad in je achtertuin! We hebben wel een auto gehuurd, want winkels etc. waren net niet op loop- afstand, vooral met tassen vol bood- schappen die heuvel op, valt niet mee bij 35 gr. hitte! En, in augustus, heb je er nogal veel muggen, wespen, dazen, etc. in de tuin en aan 't zwembad. Maar verder niets dan lof!

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Thassian in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Thassian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Thassian scoort een 9.23 uit 10 op basis van 13 reviews.