Hotel Pegasus ***

Pegasus
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pegasus bij:

2 reviews over Hotel Pegasus in het Nederlands

Goede centrale ligging in Thassos stad

Marjan, 24-4-2011

Het hotel ligt in en zijstraatje vlakbij het het kleine centrum en de restaurants. Een klein strandje op loopafstand en vlalbij de ferryhaven. Qua vriendelijkheid is het er waarschijnlijk op vooruit gegaan, de dame die de kamers en het ontbijt verzorgt: Irena, is een schat. De eigenaar is afstandelijk, maar vraagt regelmatig of alles naar wens is. Kamers zijn basic, maar schoon. Een kleine koelkast en een gerenoveerde badkamer. Toen wij er waren in april, werden de bedden en handdoeken niet verschoond in de vijf dagen van ons verblijf, maar dat vonden wij zelf geen probleem en je kon er om vragen als je dat wel wilde. In het hotel gratis wifi. Een hotel waar we weer zouden heengaan.
Gereisd met partner in april 2011

Astrid, 29-3-2005

Matig hotel, in alles eigenlijk. Vriendelijkheid is hier meer uitzondering dan regel en dat is jammer, zeker op zo'n eiland als Thassos waar vriendelijkheid toch de boventoon voert !! niet echt een aanrader dus.
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pegasus in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pegasus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pegasus scoort een 8.2 uit 10 op basis van 4 reviews.