Hotel Makryammos ****

8,4

36 reviews over Hotel Makryammos in het Nederlands

fantastisch hotel

kees, 20-9-2012

Geweldige vakantie gehad. Net terug. Heel vriendelijk ontvangen. Fantastisch eten, goed lekker en gevarieerd. voor iedereen een aanrader. Alleen slecht voor de lijn, ha ha. Overal inclusief airco, kluisje en wifi. Ook huisdieren meenemen is mogelijk. Mooiste zand strand van het eiland en nog rustig ook. Op het park rijd een golf karretje voor als je niet wil (of nog kan) lopen naar je kamer en een gratis bus naar de stad als je zelf niet wil of kan lopen. Schone nette kamers, mooi en schoon park. Staat in de gidsen met 4 sterren, maar doet niet onder voor 5 sterren.

Gr kees en marijke.

Gereisd met partner in januari 2012

fantastisch

Martin en Nanny de Bruijn Uit Bergen op Zoom., 17-6-2011

We hebben er een geweldige vakantie gehad we waren er de enige nederlanders, voor ons geen probleem.alles was super goed verzorgd. alleen jammer dat er geen hotelbusje naar ,t stadje reed. strand en zwembad waren ook super en schoon.
Gereisd met partner in mei 2011

Mooi eiland

Menno, 10-3-2011

Thassos is een prachtig groen eiland, als je aan komt varen krijg je echt een vakantiegevoel.

We hebben goede en slechte herinneringen aan Makryammos. De meeste appartementen liggen prachtig en hebben een mooi uitzicht. Om de hoger gelegen appartementen te bereiken moet je behoorlijk klimmen (erg vermoeiend in de hitte).

Liggen aan het strand heeft als nadeel dat je je ligbed en parasol moet reserveren, huurprijs 7 euro per dag en de mooiste plekjes zijn vaak al van te voren verhuurd. Het strand wordt helaas niet goed schoongehouden. Het zeewater is wel heerlijk warm en schoon. Een duik in het water maakt dus veel goed.

Het personeel is over het algemeen zeer toegankelijk en vriendelijk. De appartementen zijn best schoon, alleen hadden wij een smoezelige douche (schimmel).

Het eten is steeds hetzelfde (letterlijk!), dit gaat heel snel vervelen.

De ligging is dus prachtig, alleen als je van wandelen houdt is dit resort niet aan te bevelen (tenzij je van bergklimmen houdt).

Gereisd met partner in januari 2011

leuke vakantie maar niet voor herhaling vatbaar

Chantal, 1-9-2010

Het hotel staat in een mooie omgeving maar wat ons betreft ontbrak er nog wel het één en ander. Het is een soort resort op zich en er zijn geen winkels in de omgeving. Wil je naar een supermarkt of naar een andere winkel dan moet je de taxi pakken of een auto huren. Er is een klein winkeltje in het hotel zelf maar daar kan je bijvoorbeeld geen flesjes frisdrank halen. Toen wij hier naar vroegen werden we door verwezen naar de bar. Op deze manier ben je gewoon verplicht om alles in de bar te nuttigen. Wij hadden bij het reisbureau een superior room geboekt tegen extra kosten omdat we dan verzekerd waren van een bungalow dichter bij het strand. Groot was dan ook wel onze verbazing toen we toch een hoger gelegen kamer kregen. Wat best wel een klim was. We zijn toen direct terug gegaan naar de receptie maar deze vertelde ons dat het wel een superior room betrof maar dat ons huisje net op de grens lag met de gewone kamers. Zonde van het extra geld. Strand is wel mooi en eten is ook goed.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Prachtig eiland, goed verzorgd geheel

Fam. van Kralingen, 1-8-2010

Wij zijn net terug van 14 dg. Thassos met kids van 8 en 11. Het is een prachtig groen eiland. Makryammos is, m.i., het mooiste plekje van het eiland. Hebben 3 dagen auto gehuurd en daarmee het eiland rond gereden. Echt aan te raden want het eiland is prachtig! Ook top is de jeepsafari! Hierbij ga je "off road" het binnenland in waar je anders niet komt. Je bezoekt wat watervalletjes en gaat naar het hoogste punt van het eiland. Prachtig uitzicht. Personeel is aardig, kamers eenvoudig maar schoon. Enige minpuntje was dat wij huisje bovenin hadden en dat is een echte flinke klim. Als het mogelijk is laag te reserveren is dat zeker aan te raden! Voor de rest genoten!!! Zee kan je heel ver in, loopt heel geleidelijk af, heel kindvriendelijk. Restaurant is prima, leuk met ober Sakis die al aardig woordje nederlands kent.

Wij gaan hier echt nog wel eens naar terug!! Prachtig stukje natuur!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Fantastische week gehad!

Marcia, 18-5-2010

Wij zijn net terug van een weekje Thassos in Makryammos. We hebben echt genoten van de prachtige omgeving van het resort.

Je kunt er goed wandelen in de omgeving en daarnaast lekker zwemmen in de zee of het mooie zwembad.

Het eten vonden wij super goed! Een uitgebreid ontbijt-buffet met altijd vers brood, English Breakfast, yoghurts/kwarken, vers fruit enzovoorts. Ook het avond-buffet was fantastisch! Iedere dag een goede basis (friet, pasta, aardappel, brood, salades) met erbij meerdere wisselende gerechten zoals gevulde artisjok, Moussaka, Souvlaki, vis, vleessoorten enzovoorts.

De bediening is prima en het personeel is professioneel en attent.

Het huisje waarin wij zaten was redelijk ruim met een lekker balkon met goede stoelen. Enige nadeel was de ventilatie van de badkamer, die was er namelijk niet zelfs geen raam. Maar goed we kregen iedere dag 3 extra badmatjes haha.

Het is aan te raden om enkele dagen een auto te huren om het prachtige eiland te verkennen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

zeer rustig en mooie ligging

ellen van zijl, 20-9-2009

Erg mooi en rustig hotel (zelfs in het hoogseizoen). De Makryammos baai is echt schitterend en ook wat mij betreft de mooiste van het eiland. Eten was wel goed van kwaliteit maar te weinig gekruid. We begrepen dat er sinds dit jaar een nieuwe kok is. Hierin waren wij dus wat teleurgesteld. Kamers zijn ok. Bedjes aan het strand € 7,- per dag. Ga absoluut Thassos verkennen, het is een prachtig eiland, nog niet overspoeld door toeristen.
Gereisd met oudere kinderen in september 2009

In 1 woord: geweldig!!!

sharon, 3-10-2008

Wij zijn 18 dagen naar Makryammos geweest en het was super!!!

De eerste dag kregen we een huisje bovenop de bult, maar na twee keer geklaagd te hebben kregen we een andere bungalow welke een heel stuk ruimer was en iets lager gelegen (let daar op als je boekt)

Verder was het eten voortreffelijk, we hebben 18 dagen lang echt gesmuld en echt iedere dag iets anders gegeten! Het personeel is geweldig en erg leuk met kinderen. Het strand is echt 1 van de mooisten van Thassos en het zwembad is netjes.

Als tip: Huur een week een auto en je ziet echt het hele eiland en bezoek zeker het marmerstrand/groeve dichtbij Makryammos: neem het zandpad omhoog rechts naast de ingang van Makryammos..zie foto's

Gereisd familie in oktober 2008

Prachtig eiland!

Irma van de Ruitenbeek, 11-9-2008

We zijn 15 dagen op Thassos geweest. Een prachtig eiland met heel veel groen en mooie stranden. Resort ligt mooi tegen een heuvel op en heeft een prachtig strand. Voor kinderen ideaal, het water wordt langzaam diep. Kamer was eenvoudig (veel verwarring over omschrijving, wij dachten bv. dat we 2 kamers hadden geboekt, maar bleek 1 kamer te zijn; was even balen met 2 kleine kinderen), bedden keihard. Tip: neem een topper (= dun matras) mee, dan is het goed te doen. Eten goed maar eentonig. Service aan receptie kan beter, ze zijn soms te kortaf. Prijzen in bar vonden wij erg hoog. Vooral veel bijen, maar niet echt een groot probleem. Auto gehuurd en helemaal de top van de berg bereden, geweldig uitzicht naar het vasteland (had nog beter gekund bij helder weer). We hebben het heerlijk gehad.
Gereisd familie in augustus 2008

Prachtvakantie gehad !!!

Truus en Nanko Kiel, 4-9-2008

Wij zijn net een paar dagen terug van Thassos. We hebben geweldig genoten in Makryammos. Complex ligt erg vrij tegen een heuvel aan. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Ons maakte het niet uit, want we trokken er toch altijd op uit of lagen aan he tstrand in de zon te bakken. Personeel was uitermate vriendelijk en wilde altijd wel even een geintje maken. We kregen tijdens onze huwelijksdag zelfs een taart aangeboden van een van de dames van de bar. Enig minpuntje is dat de kamers in de brochures niet verhuurd worden. Raar? Een auto huren is ook geen overbodige luxe. Wij hadden dat in Nederland al geregeld en dat werkte perfect. We hebben het hele eiland bekeken, tot in de kleinste bergdorpjes. Voor ons staat een ding vast, we gaan zeker nog een keer terug.....
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Makryammos in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Makryammos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Makryammos scoort een 8.36 uit 10 op basis van 38 reviews.