Hotel Makedon ***

Makedon

4 reviews over Hotel Makedon in het Nederlands

C.B.M. v.d. Zouwen, 11-7-2006

Een prettige accomodatie, met een vriendelijke eigenaar, waar het naar prijs/kwaliteit goed vertoeven is.
Gereisd met partner in juni 2006

Chantal, 27-6-2006

Echt een super hotel! Nette kamers, leuke eigenaars. Alles is gewoon netjes in orde. Een echte aanrader!
Gereisd anders in juni 2006

regina, 20-6-2006

Goed hotel gezien de prijs/kwaliteit verhouding ( voor onze boeking ) Douche zit wel heel dicht naast de w.c.en is erg krapjes ( geen douchegordijn dus heel voorzichtig douchen ) Altijd meer dan genoeg handdoeken , prima ! Wordt goed schoongemaakt . Wij hadden ook een groot balkon , net als de kamer met een marmeren vloer. De matrassen zijn wel HEEL stevig ! O ja en een bushalte naast het hotel , erg fijn vonden wij dat ! Ontbijt -zoals vaak- wat sobertjes en wordt buiten naast het zwembad geserveerd.
Gereisd anders in juni 2006

John Heuvink, 21-9-2005

Hotel ligt ongeveer 600m van centrum, kamers worden goed schoon gehouden. Ruime balkons (4x2mtr) Ontbijt: Grieks, dus simpel, maar voldoende.Sommige kamers hebben de hele dag zon, andere liggen aan doorgaande weg (mijn kamer dus, maar ik had er geen last van, voordeel is wel dat je hier 's avonds in de schaduw zit) Ook kamers met hele dag schaduw en zicht op groen. Tuin en zwembad ook goed onderhouden. Aanrader voor het geld.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Makedon in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Makedon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Makedon scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.