Appartement Kipos ***

7,1

14 reviews over Appartement Kipos in het Nederlands

goede ligging

Mary Noordoven, 29-4-2010

Het appartement heeft een goede ligging.

Helaas (in 2000) ging de disco er achter iedere avond open en tot heeeel lang, wat een herrie.

Wij hadden een 2 kamerappartement (2 etages) met 4 balconnetjes!!!!! Echt leuk.

De vijgen konden we van de bomen plukken vanaf ons balcon.

Jammer dat het (2 kamer) appartement geen blinden heeft, want het was zo snikheet.

Misschien dat het door het jaargetij kwam, maar wij hadden erg veel last van muggen, ik werd lek gestoken. Aug/sept.

Maar toch hebben wij daar een heerlijke vakantie gehad.

leuk boottochtje gemaakt en heb heel lang (alleen) de boot mogen besturen, spannend.

Gereisd met partner in augustus 2000

Zoran, 21-1-2007

Een mooie ligging midden in de stad. Problemen om auto te parkeren, voor de rest dichtbij de winkels en rastaurants. Helemaal geen last van lawaai (gemeld in andere beoordelingen). Eigenaar wat gereserveerd maar toen het echt nodig was (onze auto was beschadigd bij een van Thassos stranden), was hij zeer behulpzaam en na onze terugkomst naar Nederland was hij nog bereid om e.e.a. voor ons te regelen (politie rapport ophalen en versturen). Kamers schoon maar aan een opknapbeurt toe. Mooi zwembad voor een frisse duik. Verder, Thassos is een prachtig eiland, veel groen, mooie stranden en lekker eten.
    Gereisd anders in januari 2007

Jos en Elja, 19-9-2006

De disco is nog maar één keer per week, dat scheelt een hoop nachtrust! Appartement netjes, maar wel toe aan een onderhoudsbeurt (likje verf, vervangen kapotte lamp, enz.). Typisch Griekse badkamer: geen douchegordijn. Leuke tuin met zwembad geschikt om even af te koelen na een lange (strand)dag. Geen Hollander gezien in de drie weken dat wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel (en George, de eigenaar). Perfecte ligging in het centrum(pje) bij alle restaurants en winkels. Wij zijn er nu drie keer geweest en dat doe je niet als je het er niet naar je zin hebt!
      Gereisd anders in september 2006

Fam Brouwer, 13-12-2005

Goed appartement midden in het stadje. Als je van rust houdt misschien iet ideaal. Thassos is geweldig! Je kunt er heerlijk eten. Het 1 na laatste restaurantje aan de haven "Vergina" is een aanrader!

Gereisd anders in december 2005

Martin Nieubuur, 6-9-2005

appartement niet onaardig, maar vanaf ca. 23.00 uur vangt een gedreun aan van een achterliggende disco, zo rond 4.30 houdt het met een beetje geluk op.

Thassos is een aanrader, maar niet op deze plaats

Gereisd anders in september 2005

Pia en Selma, 6-7-2005

De appartementen waren erg leuk en schoon, iedere dag werden de lakens weer netjes gelegd en de nachthemden in een leuke vorm.De disco achter de appartementen ging wel lang door maar met de deuren en ramen dicht en de airco aan viel het reuze mee. De tuin er omheen was prachtig met al die bloemen. Het zwembad was wel klein maar lekker om even af te koelen na de dag wandelen met Roos. Dat is echt een aanrader! Verder is het een leuke stad met hele vriendelijke mensen, ook bij "The Drift" werden we heel enthousiast ontvangen. Kortom Thasos is de moeite waard.
            Gereisd anders in juli 2005

Peter en Yolanda, 4-7-2005

appartement is erg leuk 2-kamer heeft 2 verdiepingen onder wonen en boven slapen en de badkamer.Het heeft een kein zwembad waar het aan het eind van de dag goed toeven is.Alleen de disco achter het appartement gaat wat alng door soms tot een uur of vijf. Wij zijn gelukkig goede slapers en hebben er niet zo heel veel last van gehad. De rest van de appartementbewoners klaagde hierover steen en been.Een ouzo als slaapmutsje wil wel helpen. Thassos stad is wel een aanrader.De mensen zijn nog heel erg vriendelijk en ook de service op het strand bij "the drift"is erg goed.Wij hebben een hele goede en relxte vakantie gehad
              Gereisd anders in juli 2005

Willem en Marja van Nispen-v.d.Boom, 5-6-2005

Algemende indruk pitoresk, knus, warm interieur door de houten meubels.Een erg gezellig gelegen complex in het centrum, winkels, retaurants, strand en haven op loopafstad. Bereikbaarheid zoals gezegd dicht in de buurt van alles

Wij waren met de auto; bereikbaarheid geen enkel probleem. De service is goed, iedere dag werd er schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan, terwijl wij in het zonnetje zaten! Voor de prijs (in onze ogen goedkoop) een echte aanrader. Thassos is een prachtig eiland enwaard om meerdere malen te bezoeken.

Gereisd anders in juni 2005

Jaap en Edith Donga, 1-6-2005

Het sanitair is wat ongelukkig geplaatst, anders wat de beoordeling zeker hoger uitgevallen. Hoewel de inrichting wat eenvoudig is, is het een prima apartement voor de gevraagde reissom. Perfecte ligging vlak bij boulevard en alle voorzieningen, winkels, restaurants enz. Elke dag schoonmaak, beddenopmaak en schone handdoeken. Zelfs de afwas werd gedaan. Hebben 's nachts niet echt last gehad van het uitgaansleven, je moet gewoon aan die kant van de slaapkamer de deur dicht doen. Voor kan ook alles open, dus ventilatie genoeg. Voor ons, een prima keuze waar we zeker terug gaan komen!!
                  Gereisd anders in juni 2005

charlotte en remco, 14-1-2005

prachtig gelegen complex, in een mooie tuin, alles lijkt fantastisch tot 's nachts de bars open gaan tot ca. 3 uur soms 1/2 5 uur. We lagen te denderen in ons bed! Alleen de appartementen op de 1e en 2e verdieping hadden hier last van, maar het was echt rampzalig.

Thassos stad en het eiland vonden wij echt geweldig!

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kipos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kipos in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kipos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kipos scoort een 7.14 uit 10 op basis van 15 reviews.