Appartement Athina

Athina
8,2

6 reviews over Appartement Athina in het Nederlands

inge, 16-3-2006

echt grieks appatementen complexje met vriendelijke (alleen grieks sprekende) eigenaresse. Prima ligging. Eenvoudig maar netjes!
    Gereisd anders in maart 2006

Otto & Hennie, 5-2-2006

Wij zijn hier in juni 2005 twee weken geweest en hebben het goed naar het zin gehad.Nette app.en werd goed schoon gehouden,de ligging was perfekt in het centrum en vlak bij het strand.Jammer dat het niet meer in de reisgidsen staat voor 2006.Anders waren wij beslist nog een keer teruggegaan naar Athina.
      Gereisd anders in februari 2006

Coefje, 8-1-2006

Athina ligt zeer centraal zowel ten opzichte van de drukke winkelstraatjes als van het strand. Het museum en de opgravingen liggen naast en tegenover Athina. Het appartement is karig ingericht, maar alles is functioneel. Wij hadden twee balkonnetjes. Eén voor, en één achter. Daardoor kon je de kamers ook lekker doorluchten. Toen we met de bus aankwamen moesten we even een stukje met onze bagage lopen, maar met de auto kon je vlak bij het appartement parkeren. De eigenaresse was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

De prijs/kwaliteitverhouding wass goed: een prima slaapplaats voor weinig geld. Ook het eten in de verschillende restaurantjes was zeer betaalbaar. De ligbedden op het strand (die hoorden bij de vele restaurantjes aan het strand) waren gratis. We hebben genoten van deze vakantie!

Gereisd anders in januari 2006

J.de Boer, 17-12-2005

Schoon, goede ligging bij het centrum en toch rustig.
          Gereisd anders in december 2005

Marion Lemson, 2-11-2003

Wij logeren al 8 jaar in Athina en we hebben het nog steeds uitstekend naar ons zin.Wij zijn helemaal verliefd op het prachtige eiland Thassos. Ik heb er zelfs een website over gemaakt. Het heet:"Thassos, mijn paradijs". http://www.lommerde.demon.nl/

Bezoek hem en oordeel zelf. Echt, je komt vanzelf in vakantie stemming. 02-11-2003

Gereisd anders in november 2003

Rini, 7-10-2003

Prachtig eiland, vriendelijke bevolking, echte aanrader, prijsvriendelijk, wij gaan beslist terug naar Thassos en Athina.

07-10-2003

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Athina in Thassos-Stad (Limenas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Athina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Athina scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.