Appartement Socrates Plaza ****

Socrates Plaza
8,8

4 reviews over Appartement Socrates Plaza in het Nederlands

miranda, 29-10-2006

in een woord Super. Mooi hotel/appartement het is er ook heel gezellig. George de eigenaar van het hotel is heel aardig en zijn neef Thomas (de barkeeper) is ook super aardig. Ze doen allemaal heel erg hun best om het iedereen naar zijn zin te maken. het plaatsje is gezellig maar klein. De busverbinding naar thassos stad is goed.
Gereisd familie in augustus 2004

Marleen en Annemarie, 30-1-2005

Me zus en ik zijn er vorig jaar heen geweest , het was echt super daar heel gezellig leuke mensen. we hebbe het erg naar onze zin gehad . dit jaar komen we weer

en ik was dat meisje die niet wou tafeltennisen, volgens mij klopt je email adres niet want hij deed het niet

mijn email is justmemarleen@hotmail.com

Gereisd anders in januari 2005

Jacques, 12-9-2004

In mei 2004 15 dagen in een 2-kamer appartement verbleven (was een mazzel, dit was op dat moment het enig beschikbare 2-kamer appartement, George, de directeur, was onze buurman :-). Op dit moment zijn er kennelijk meer 2-kamer appartementen beschikbaar. Je kunt merken dat het een familiehotel is: medewerkers doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Voor het (overigens prima) ontbijt moet je wel enige tijd uittrekken, er wordt pas een begin mee gemaakt als je arriveert. De bereiding gaat dan lekker chaotisch, wellicht een vorm van entertainment???

Wie met groepswandelingen van Roos Gruwel (en dat is écht een aanrader) mee wil, doet er goed aan om géén ontbijt te boeken, je moet ruim vóór de 1e ontbijtmogelijkheid al weg zijn!

Gereisd anders in september 2004

ellen, 30-4-2004

Heerlijk eiland en prima appartement. Minpuntje is dat je moet betalen voor de ligbedden bij het zwembad. Appartement is wel luxe te noemen; studio's hebben geen zeezicht!
        Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Socrates Plaza in Skala Prinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Socrates Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Socrates Plaza scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.