Appartement Studio's Blue View

Appartement Studio's Blue View
Studio's Blue View
8,5

34 reviews over Appartement Studio's Blue View in het Nederlands

Fijn hotel in relaxte omgeving

Sophie, 18-6-2016

Samen met een vriendin een weekje in Blue Studio's gezeten. We waren de eerste gasten van de nieuwe eigenaresse, die ontzetten gastvrij en vriendelijk is. Kamers werden elke dag schoongemaakr en er lagen schone handdoeken.

De ligging is prima. Op loopafstand van barstreet, het strand en cameo eiland, maar wel lekker in de rustige natuur.

Ik zal blue studio's zeker aanbevelen!!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig gelegen, mooi uitzicht

J.B. Zweers, 16-8-2009

Het is flink trappen lopen, maar eenmaal in het appartement is het genieten. Faciliteiten (bakker, winkel, pinautomaat en strand) in de buurt. In het complex is het echt Grieks: weinig comfort, slecht geoutilleerde keuken, niet altijd warme douches. Maar ja, ’t is vakantie.. toch..?
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooie lokatie op een mooi eiland

Willem en Anneke de Haan, 3-7-2009

Het woord zegt het: Blue View

Ongelooflijk fraai uitzicht over de gehele Golden Beach en een deel van de bergen. Klim was te doen (67treden ) alleen was het grind op het eerste gedeelte even uitkijken. Minpunt was, dat het toiletemmertje niet elke dag geleegd werd (zelf doen dus)

Gereisd met partner in juli 2009

Prachtig gelegen

Luuk & Hanneke, 30-9-2008

Van 8 - 29 sept in Blue View verbleven, app. nr. 6, rechtsboven. De ´klim´ omhoog was voor ons (50+ers) geen probleem. Geweldig uitzicht! Ruim balkon met grote tafel, waar meer serviesgoed op past dan het mini-keukentje rijk is. Waterkoker (nieuw) op kaptafel (geen stopcontact in de keuken). Losse bedden zijn goed. onze touroperator had de 3 bovenste app. en de middelste op de middenverdieping en Barbara was onze prima hostess.
Gereisd met partner in september 2008

A. van Heijnsbergen, 7-5-2008

inrichting was kaal, en totaal niet praktisch. Wij hebben een paar dagen zelf gekookt in het appartement, maar dit was erg onhandig. Nauwelijks pannen en geen ruimte om je spullen te stallen.

Daarnaast waren wij er natuurlijk vroeg in het jaar, wat met zich meebracht dat het in de avonden koud was, zonder verwarming. Brrr...... we kregen gelukkig extra dekens. De beheerders waren vriendelijk. De ligging oke, mooi uitzicht over de baai.

Gereisd met partner in april 2008

T&R, 14-4-2008

Fantastisch uitzicht, goede bedden, mooi terras. De appartementen worden erg goed schoongehouden. Meerdere keren per week wordt de vloer gedweild. Beddengoed en handdoeken worden vaak genoeg verwisseld. De eigenaar is erg (klant)vriendelijk. Winkels, restaurants en pin-automaat op loopafstand. Topvakantie! En... de genoemde klachten over privacy... ach dat valt heel erg mee. Wij vonden het niet erg wanneer er vier keer per dag iemand langs het balkon liep.
Gereisd met partner in april 2008

Ada, 21-9-2007

Ligging: Rustig. Dicht bij dorp, restaurants, supermarkt, enz, wel een tikkeltje berg/trap op. Niet voor mensen die slecht ter been zijn.

Service: er is weinig service noodzakelijk, beheerders zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Inrichting: De keuken en de kastruimte zijn wel erg minimaal, verder uitstekend.

Gereisd met partner in augustus 2007

Fam F. Schmits te Vlaardingen, 17-9-2007

Blue View ligt schitterend tegen de heuvels oprijzende vanuit Skala Potamias. Wij waren met z'n 4-en in de No's 7 en 8, en hadden praktisch het hele terras beschikbaar. Soms kwam er een andere bewoner langs, so what, geen echt privacy-probleem voor ons. Eigenaar, vriendelijke man, maar was druk met zichzelf, ook door failliet van Olympia. Op dag van vertrek geen mens te bekennen, zeer onpersoonlijk en onzakelijk.

Skala Potamias is een vrij primitief strandplaatsje (mooi zo!) met leuke restaurantjes langs de simpele strandweg. Aan te bevelen zijn Philiipo aan het begin en Captain (Vis) ca 500 meter verder. Koffie is bagger of vieze oplos in Griekenland, uitzondering de Illy bar aan de strandweg. Het strand is schoon, comfortabel en kindvriendelijk, een set van 2 ligstoelen met parasol kost 6 eur per dag. Geen geschreeuw, geen radio's etc. Auto huren bij Smart in het dorp voor ca 12 per dag. Voor de sportieven: neem stevige wandelschoenen mee, fantastische mogelijkheden.

Gereisd familie in september 2007

W. Kok, 12-9-2007

een leuk app. mar niet met kinderen.Is een klim naar boven en alleen de bovenste etage heeft pricacy.Het uitzicht is schitterend.Het plaatsje heel gezellig en een lekker strand.Het eiland heel mooi en zeker de moeite waard om een auto of scooter te huren
Gereisd met partner in augustus 2006

wilma en henk huisman, 11-9-2007

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit appartement.Ligging inderdaad perfect wat een uitzicht.Het app. is klein maar je komt er toch alleen om te slapen.Lekker balkon waarop je heerlijk kan ontbijten.Maar alleen op de bovenste verdieping heb je privacy maar als je dat door geeft bij je boeking heb je kans dat je bovenin zit.Jammer dat Olympia te horen kreeg tijdens ons verblijf dat ze failliet zijn.Barbara is een leuk mens en hopelijk vind ze weer snel een leuke baan.Het plaatsje was erg gezellig,alleen sloten vele restaurants onze tweede week hun deuren al. wij waren daar van 27/8 tot en met 10/09 Dus veel later moet je er niet zijn.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Blue View in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Blue View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Blue View scoort een 8.48 uit 10 op basis van 42 reviews.