Appartement Periklis

Periklis
6,9

10 reviews over Appartement Periklis in het Nederlands

Bregje, 14-9-2007

Simpel appartement, op sommige plekken zou beter schoongemaakt mogen worden. De ligging is wel perfect.
Gereisd familie in augustus 2007

E. van der Wielen, 24-8-2007

de accomodatie was in orde ,de inrichting op keukengebied vrij summier,de bedden zeer matig
Gereisd met partner in augustus 2007

P. Diepenmaat, 1-8-2007

Het is officieel een 3 sterren appartement.

Ik weet niet waar hij die 3 sterren voor heeft gekregen. De ruimte in het appartement is wel mooi.

De badkamer is erg klein, de douchekop kon niet opgehangen worden en het douchegordijn werkte niet.

We zijn 15 dagen in dit appartement geweest en er is niet 1 keer schoongemaakt.

1 keer in de 4 a 5 dagen kregen we nieuw beddengoed op bed gelegd en we kregen dan nieuwe vuilniszakjes in de emmers.

Gereisd met partner in juli 2007

Heleen & Marlies van Mierlo, 30-7-2007

Eenvoudig apartement., vlakbij strand en 10 min lopen van het dorp Skala Potamia. Schitterend uitzicht op de bergen. Rustig gelegen. Met 2 personen hadden we ruimte zat in het 2-kamer appartement. Airco inbegrepen, keuken = 1 1/5 kookplaatje + koelkast, maar goedkope & goede restaurants zijn vlakbij. Aanrader op Thassos: jeepsafari naar o.a. bergtop Ipsari!
Gereisd familie in juli 2007

Ton, 16-7-2007

prima plek, mooi uitzicht over de bergen en dicht bij het strand. Golden beach levendig en toch rustig.

Het appartement is simpel maar goed , het ligt erg leuk op een leuke plek.

Kortom perfect om vakantie te hebben.

Skala Potamia is een aanrader , net zoals de rest van het eiland

Gereisd familie in juli 2007

Bosdijk, 2-6-2007

Wij hadden een 2-kamerappartement op de benedenverdieping, met twee ruime balkons voor en achter. Het bed was een twijfelaar, dus 1 persoon in het bed in de kamer. Koken kon echt niet, geen bezwaar met zoveel tavernes in de buurt. Voor 199 Euros p.p. mochten wij echt niet mopperen over dit appartement.
    Gereisd anders in juni 2007

ronald, 2-6-2007

leuk appartement, inderdaad kleine bedden, en de douche lekt nog steeds aan alle kanten. Groots uitzicht

en een zeer groot balkon/terras. We zijn net terug(28mei2007) en hebben het leuk gehad.

Gereisd met partner in mei 2007

Frans, 12-3-2007

Verblijf begin mei 2006. Op de eerste etage 1 studio en 1 twee kamerappartement beide met een groot terras waar je altijd een zonnig plekje hebt; op de begane grond 3 twee-kamerappartementen. Netjes maar zeer gehorig. Inrichting zeer eenvoudig; woonkamer erg ongezellige verlichting (1 ronde TL-lamp aan het plafond). Ligging zeer rustig aan een onverharde weg tussen velden en boomgaarden. Tegenover ligt een app.complex met zwembad en buitenbar. Was nog gesloten, dus niet te beoordelen of dat herrie geeft. Minimarkt en tavernes op loopafstand. Pinautomaat en bushalte ruim 10 minuten lopen aan de grote weg. Ook een bushalte iets dichterbij aan de weg vanuit het dorp naar de Golden Beach. Voor mensen die rust zoeken en voor wandelaars een prima plek. Tip voor wandelaars:het boekje "Wandelen op Thassos" van Roos Gruwel te krijgen bij de hostess (ca 7 euro) en wandel een keer mee met Roos!
      Gereisd anders in maart 2007

José, 26-7-2005

Mooi uitzicht op de bergen. Strand op 150 m, zwembad op 10 meter. Supermarkt op korte afstand. Bed was smal en klein. Schoonmaak prima 2x per week. Je kan heel lekker uit eten in het plaatsje Skala Potamias, op loopafstand. Niet te toeristisch, wel gezellig, veel grieken. Tip: huur een scooter en ga het eiland rond.
        Gereisd anders in juli 2005

Ferry en Maja, 21-5-2005

Het weer op Thassos was begin mei nog niet echt "uitgeslapen". We hadden pech dat de zon nog niet echt wakker was. Het toerisme moest ook nog echt op gang komen. Genoeg taverna's aan de baai. Tip: Akogiali! We hadden fantastisch mooie 2-persoons kamer. Doordat alles van steen was en de zon niet echt aanwezig was, was het in het appartement koud. (zou je daarom zo'n smal bed hebben?)De dekens waren veel te klein. We hadden een enorm balkom. GEWELDIG! Zon en schaduw voor iedereen mogelijk. Ondanks de wat mindere temperatuur was het buiten lekkerder dan IN het appartement. Tip 2: Neem voldoende Euro's mee. De enige pinautomaat is een eind weg (als je moet lopen).
          Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Periklis in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Periklis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Periklis scoort een 6.9 uit 10 op basis van 10 reviews.