8,5

Uitstekend

7 reviews over Appartement Elena-Nina in het Nederlands

Kakkie, 20-7-2008

Mooi, ruim appartement met groot balkon. Ligt vlakbij het strand, waar je ligbedden en een parasol tegen betaling kunt krijgen. Mooie ondiepe baai, waar je nog lang kunt staan.

Echte aanrader als je van een rustige locatie houdt, maar toch op loopafstand van strand en restaurants wilt zitten.

(bezocht in augustus 2007)

Gereisd met partner in juli 2008

B. Hulst, 12-9-2007

Vrij nieuw appartementencomplex, heel ruim opgezet. Niet nodig geweest om eigenaresse iets te vragen, maar was dagelijks aanwezig. Zijn er niet met kinderen geweest, maar zit wel een hek rndom het complex. Supermarkt en strand makkelijk beloopbaar.
Gereisd anders in september 2007

E. Smid, 20-8-2007

nieuwe complex. ziet er keurig verzorgd uit. inrichting van de keuken is minimaal, voor als je wilt koken. in de beurt kun je heerlijk eten. voor kinderen niet zo geschikt. communicatie met de eigenaresse gaat moeilijk. wij zijn reuze tevreden.
Gereisd met partner in augustus 2007

Ans en Frans, 29-7-2007

Prima, spiksplinternieuw appartement. Voor Griekse begrippen erg ruim; groot balkon. Het wordt goed schoongemaakt. Ligging is ideaal; paar 100 meter van strand en leuk boulevardje ( deels onverhard) dat loopt naar het centrum van Skala Potamias.

Airco ( nodig in de zomer) en kluisje ( niet echt nodig) tegen betaling.

Skala Potamias is volgens ons de leukste authentieke badplaats van Thassos.

Gereisd met partner in juli 2007

Marlique, 26-7-2007

Ik ben samen met mijn vriend naar Elena-nina geweest. We hebben dit appartement met een last minute geboekt. Wij hadden het grootste appartement gekregen, we waren namelijk de eninge die ook een balkon achter had waardoor je 's avonds lekker al in de schaduw kon zitten. het zit 100 m. van de boulevard af en van het strand. Je kan voor €7,- voor een dag een strandbedje + parasol huren. Je kan tot 30 meter nog staan in de zee. enige nadeel de pin automaat zit erg verweg (dit is pas na de bocht) Het eten is er heerlijk. eiland is mooi. bedlinnen en handdoeken aanwezig. tips: huur een auto geen scooter! erg gevaarlijk, mensen rijden als gekken. voor lekker eten ga naar 't 2de restaurant aan de boulevard (met snoezige tafelkleedjes) of naar Krambousa.

Wij hebben echt genoten van onze vakantie!

Gereisd anders in juli 2007

Bakker, 11-7-2007

Appartement (6stuks) net in juni geopend alles heel nieuw en afgewerkt met deurposten kamer geheel ruim en open ingericht.

Bed geweldig keuken is kast maar afsluitbaar met twee pitten Ligging t.o.v. dorp (lief klein dorp met heel vriendelijke bewoners en horeca gelegenheid )

wat achteraf maar heerlijk rustig Je loopt over weg naar dorp 500 meter of via zandpad naar boulevard 100 meter

handdoeken 2 keer per week vriendelijke schoonmaakster (Mimi)

Gereisd met partner in juli 2007

A Varkevisser, 6-7-2007

Als 1 van de eerste gasten in dit hele nieuwe

app. even een kort verslag.

Ruime kamer 7 m br en zo,n 4,5 diep met een super balkon van 5m br en zo,n 1,5 m diep.

Prachtig uitzicht op de hoge groene bergen van het

eveneens prachtige eiland Thassos, wij hadden kamer nr 4 waar je vanaf de zijkant ook een mooi

zicht op de baai van Golden Beach hadden.

Zo,n 2 x per week schoon beddegoed, handdoeken

worden ook zeer regelmatig verschoond, de eigenaresse houd alles perfect schoon..tja Engels spreekt ze niet, maar ach met handen en voeten werk kom je er altijd samen wel uit..

Het bestek..helemaal top van alles echt 4 stuks tot

kleine lepels en vorkjes toe..

Ligging 6 a 8 min van het strand en supermarkten,

en app. ligt aan een heel rustig zandweggetje, dus met kinderen ook een aanrader.

Koop eventueel een parasol in 1 van de winkels want s, middags na 2 uur komt de zon op het balkon en blijft tot even na 7 uur schijnen.

Wij hebben het er helemaal top gehad...

Fam. Varkevisser

Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elena-Nina in Skala Potamias (Golden Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elena-Nina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elena-Nina scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.